آخرین اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره پرونده عباس کیارستمی

معاون کل و سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: پرونده عباس کیارستمی در نظام پزشکی و مراجع قضایی مربوطه مطرح شده است و ما به عنوان وزارت بهداشت گله مند هستیم زیرا در این زمینه حساسیت افکار عمومی برانگیخته شده است و انتظار داریم حکم مربوطه توسط سازمان نظام پزشکی بررسی و توسط دادگاه مربوطه اعلام شود.

به گزارش ایسکانیوز، ایرج حریرچی معاون کل و سخنگوی وزارت بهداشت، در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به پرونده عباس کیارستمی، گفت: پرونده عباس کیارستمی در نظام پزشکی و مراجع قضایی مربوطه مطرح شده است و ما به عنوان وزارت بهداشت گله مند هستیم زیرا در این زمینه حساسیت افکار عمومی برانگیخته شده است و انتظار داریم حکم مربوطه توسط سازمان نظام پزشکی بررسی و توسط دادگاه مربوطه اعلام شود.
او ادامه داد:در رسیدگی به چنین پرونده هایی سرعت عمل بسیار مهم است. در کشور ما از لحاظ خطاهای درمانی با کشورهای هم سطح و توسعه یافته تفاوتی وجود ندارد امابه دلیل ارتباط خوب و اعتمادی که مردم به جامعه پزشکی دارند، میزان شکایات در کشور ما کمتر است.
معاون کل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در این زمینه اگر اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد، اعتماد مردم به جامعه پزشکی بیشتر خواهد شد و اثر بهتری در جامعه پزشکی خواهد داشت.
خبرنگار: نیوشا یعقوبی/ تایید کننده: سلیمی
501500

کد خبر: 738915

وب گردی

وب گردی