دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت بنیه علمی  دانشجویان شاهد و ایثارگر موفق بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ارائه خدمات به دانشجویان شاهد و ایثارگر و تقویت بنیه علمی آنان موفق بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، شهریار عباسی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که با حضور مسئولان واحد و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام برگزار شد اظهار داشت: برگزاری کلاس های تقویتی در ارتقای بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر موثر بوده است و تاکید دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه نیز برتقویت علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

وی تصریح کرد :دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد ایلام اکثرا دانشجویان ممتاز هستند و اهتمام مسئولان دانشگاه رفع مشکلات این عزیزان و خدمات دهی بهتر و بیشتر به آنان است.

وی بیان کرد: علیرغم کندی در پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثار گر به دانشگاه الحمدالله تاکنون هیچ خللی در خدمات دهی به دانشجویان شاهد و ایثارگر اتفاق نیافتاده و اولویت اول دانشگاه ارتقای علمی و تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر با استفاده از اساتید مجرب و متعهد ، در نظر گرفتن استاد مشاور، تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر به حضور بیشتر و موثرتر در برنامه های فرهنگی دانشگاه و... باید با شتاب بیشتری پیگیری شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: اهتمام و جدیدت مسئولان واحد ایلام علی الخصوص دکتر عباسی در پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر قابل تقدیر است و همکاری تنگاتنگ دانشگاه و بنیاد شهید مثال زدنی است.

کریم دارایی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به صورت عملیاتی برای پاسداشت شهدا و تبیین راه آنان گام برمی دارند به طوری که نصب سردیس شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشور در واحد ایلام ماندگار و موثرترین اقدام یک دانشگاه برای زنده نگاه داشتن راه و یاد این شهید والا مقام بود که طی مراسمی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای این اقدام فرهنگی تجلیل می شود.

وی گفت: پاسخگویی به دانشجویان و گوش دادن به درد دل های آنان باید با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ عملیاتی شود.

رئیس ستاد شاهد و ایثارگر واحد ایلام نیز گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر نگین های ارزشمند دانشگاه هستند و به خود می بالیم که خادم این عزیزان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سعید عزیزیان تصریح کرد: بیش از 1300 دانشجو ایثارگر و شاهد در واحد ایلام مشغول تحصیل هستند و ستاد شاهد تمام وقت در حال پیگیری وضعیت تحصیلی این عزیزان است.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 738933

وب گردی

وب گردی