پیام تسلیت  درگذشت  شهید مدافع حرم توسط اعضای  دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

اعضای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در طی پیامی شهادت آیت الله سید محمدعلی حسینی طباطبایی، مدافع حرم امامت و ولایت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در طی پیامی شهادت آیت الله سید محمدعلی حسینی طباطبایی، مدافع حرم امامت و ولایت را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین، الصلاه و السلام علی خیر بریته محمد و آله المیامین واالعنه علی شانئیهم اجمعین

خبر ارتحال فقیه بزرگوار حضرت آیت الله سید محمدعلی حسینی طباطبایی، مدافع حریم امامت و ولایت و شیفته و دلباخته حضرت سید الشهداء (علیه السّلام)، مصیبت سنگینی است.

فقدان این عالم ربانی که از نمونه های برجسته علم و تقوی و حامیان مخلص مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بود برای جامعه سیستان و بلوچستان و به ویژه مردم شریف دارالولایه سیستان خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر است.

با فقدان ایشان، مردم قدرشناس ایران اسلامی و به خصوص جامعه سیستان و بلوچستان یک استاد متبحر و یک محقق دانشمند را از دست دادند.

هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان این مصیبت عظمی را محضر مبارک امام زمان (عج)، امت اسلامی، مردم شریف و قدردان استان، بیت فقاهت و مرجعیت طباطبایی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

و لا حول ولا قوه بالله العلی العظیم.»

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/ انتشار دهنده: پارسا فرخوی

کد خبر: 738945

وب گردی

وب گردی