۹۵ درصد زنان معتاد تمایلی برای ترک ندارند/ ترک اجباری در خصوص زنان جواب نمی‌دهد

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده تنها ۵ درصد زنان معتاد برای ترک اعتیاد خود تمایل دارند.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری که به مناسبت تشریح عملکرد این کمیته در شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه بیشتر زنان معتادی که در کمپ‌های شفق به اجبار اعتیاد خود را ترک کرده بودند، مجددا به دام اعتیاد افتاده اند، اظهار داشت: بدون شک اعتیاد اجباری جوابگو نیست، به همین دلیل باید به دنبال راهکار بهتری باشیم.

وی با بیان اینکه برگشت به زندگی و تمایل به ترک در زنان بسیار کم است، افزود: تنها ۵ درصد از زنان معتاد تمایل به ترک اعتیاد خود دارند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امروزه کارتن خوابی به یک سبک در جامعه تبدیل شده است، گفت: باید افراد کارتن خواب را مجبور کنیم که سبک زندگی خود را تغییر دهند.

دانشور با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در حوزه زنان، کودکان، معلولان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: برای اینکه مدیران و مسئولان را از مسائل و مشکلات اجتماعی شهر تهران آگاه کنیم کار بسیار سخت بود، اما توانستیم با تلاش فراوان مسائلی که در این خصوص وجود دارد را در برنامه پنجم شهرداری تهران قرار دهیم تا به عنوان یک سند راهبردی در دست مدیران باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 738949

وب گردی

وب گردی