ارتقای مرتبه2 عضو هیئت علمی واحد  شبستر به استادیاری

مرتبه علمی 2 عضو هیئت علمی واحد شبستر با حکم دکتر فرهاد حسین­ زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به استادیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای مرتبه علمی دکتر موسی علی­پور، عضو هیئت علمی و مدرس گروه علوم پایه و دکتر ناصر بابایی، عضو هیات علمی و مدرس گروه مکانیک واحد شبستر، را به استادیاری ابلاغ کرد.

در حکم علی­پور با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته شیمی آلی آمده است: بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقاء قابل پرداخت می­باشد.

در حکم بابایی با توجه به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در مهندسی مکانیک (کنترل) آمده است: بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیئت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 28/7/95 به مرتبه استادیاری ارتقا می‌یابید. در ضمن حقوق ومزایای مربوط از زمان ارتقاء قابل پرداخت می­باشد.

حسین­زاده لطفی در این حکم ابراز امیدواری کرده دکتر خوش نظر در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739029

وب گردی

وب گردی