انصاری:مجمع روحانیون هنوز وارد مباحث انتخاباتی نشده

عضو مجمع روحانیون مبارز تهران گفت: تجربه نشان داده مردم علاقه‌مند به ادامه و تکمیل برنامه‌ها و کارهای نیمه‌تمام یک دولت هستند حالا رقبا بر حسب رقیب‌بودن نظر به تغییر دارند اما این موضع آنهاست باید دید مردم چه می‌خواهند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید انصاری در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که مجمع روحانیون مبارز کجای تصمیم گیری جناح اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری است؟ گفت: مجمع روحانیون هنوز درباره انتخابات ریاست جمهوری وارد بحث و تصمیم گیری نشده است. مجمع روحانیون همچون دوره گذشته در هماهنگی کامل با مجموعه جریان اصلاحات تصمیم می گیرد.

وی درباره طرح تعیین نامزد در سایه برای آقای روحانی افزود: آقای روحانی توانایی بالایی در اقناع جامعه دارد راجع به این مسئله هم خود جریانات و گروه های سیاسی باید بحث کنند و تصمیم بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: سیاست های دولت یازدهم موفق بود، آمار و ارقام نشان می دهد که ما از مرحله آواربرداری، آواری که بر سر اقتصاد کشور خراب شد و مرحله فشار تحریم ها خارج شدیم و آثار برنامه های اصلاح اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی و حقوق شهروندی شاخص ها به سمت جلو است. گزارش بانک جهانی هم که اخیرا منتشر شد چه در رشد اقتصادی و چه در خروج از رکود و کنترل تورم مؤید همین موضوع است.

وی افزود: تجربه نشان داده مردم علاقه‌مند به ادامه و تکمیل برنامه ها و کارهای نیمه تمام یک دولت هستند حالا رقبا بر حسب رقیب بودن نظر به تغییر دارند اما این موضع آنهاست باید دید مردم چه می‌خواهند.

عضو مجمع روحانیون مبارز تهران با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی گفت: تردیدی نیست وحدت کلمه، همراهی و هماهنگی مردم در طول 38 سال گذشته عامل اساسی پیروزی، دفع خطرها و غلبه بر مشکلات بود.

وی با بیان اینکه قبل از 22 بهمن 57 نیز وحدت و حضور مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد افزود: طبیعی است که در شرایط کنونی که کشور ما در منطقه آشوب زده قرار دارد و با تهدیدهایی مواجه است و از سویی نیازهای درونی کشور برای توسعه اقتصاد، عمران و آبادانی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم اقتضا می کند با هم باشیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور تأکید کرد: باید اختلافات جزیی را کنار بگذاریم البته اختلاف سلیقه داشته باشیم اما در مسائل اصولی بر مدار و محور وحدت ملی حرکت کنیم بنابراین ضرورت دارد مجموعه نیروهای درون نظام با یکدیگر همفکری و همکاری کنند.

302/300

کد خبر: 739040

وب گردی

وب گردی