مصوبات کمیسیون هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تهران/ تدوین شیوه نامه کمیته نظارت هیات امنای استان تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مصوبات کمیسیون دائمی هیات امنا و کمیته نظارت این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مصوبات جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا و کمیته نظارت این استان گفت: در این جلسه 5 دستور جلسه بررسی و به تصویب رسید.

او ادامه داد: اولین دستور، حکم سرپرستی تعدادی از واحدها به ریاست بود که طبق قوانین باید در هیات امنای استان بررسی شود که با رای همه اعضای حاضر در کمیسیون تصویب شد.

شمس افزود: دستور بعدی درباره اخذ مجوز فروش املاک مازاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بود طبق نظرات اعضا مقرر شد این املاک فقط برای تبدیل به احسن شدن و هزینه طرح های عمرانی و بازخرید کارکنان به فروش برسد و درآمد حاصل از آن صرف امور دیگر واحد نشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به اهمیت طرح های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: در این جلسه چهار طرح اقتصاد دانش بنیان نیز بررسی شد که دو طرح از سوی واحد علوم دارویی و دو طرح از سوی واحد تهران شمال ارائه شده بود. این طرح ها در شورای تخصصی برنامه ریزی استان بررسی شده بود که بعد از مطرح شدن در کمیسیون به تصویب رسید.

او درباره طرح های ارائه شده در کمیسیون دائمی هیات امنای استان تهران گفت: طرح تولید کرم درمانی برای التهاب از سوی واحد علوم دارویی ارائه شد که این محصول نمونه ایرانی ندارد و برای اولین بار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی تولید خواهد شد. همچنین طرح ساخت دوربین های مداربسته هم طرح دیگری بود که آن هم نمونه داخلی ندارد و توسط واحد تهران شمال ساخته می شود.

شمس به فعالیت کمیته نظارت اشاره کرد و گفت: کمیته نظارت بعد از تایید شدن دستورات جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا این مصوبات را برای اجرا پیگیری می کند و عملکرد واحدها را زیر نظر دارد تا مصوبات را به اجرا برسانند.

رئیس واحد تهران مرکزی درباره مصوبات کمیته نظارت گفت: مقرر شده شیوه نامه ای برای این کمیته تهیه و تدوین و در جلسه بعدی بررسی شود، از طرفی جدولی تهیه شد تا خلاصه مصوبات هیات امنا نیز ثبت و نتایج اجرایی آن نیز بررسی و پیگیری شود. همچنین واحدهایی که مصوبات هیات امنا به آنها ابلاغ می شود بعد از سه ماه باید گزارش اجرای مصوبات را به کمیته نظارت ارسال کنند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 739090

وب گردی

وب گردی