هفته آینده شاخصه‌های کاندیداهای اصلاح‌طلبان اعلام می‌شود

یک عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبی،پاکدستی و تخصص از مهم‌ترین شاخصه‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: جدول شاخصه‌ها هفته آینده منتشر می شود.

به گزارش ایسکانیوز، ژاله فرامرزیان در ارتباط با چگونگی انتخاب کاندیداهای اصلاح‌طلب برای حضور در لیست شورای عالی‌ سیاستگذاری‌ انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود ،شورای عالی برای ارائه لیست اصلاح‌طلبان در رقابت‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا شاخصه‌هایی را برای کاندیدها در نظر دارد که آن را اعلام می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر کلیات شاخصه‌های کاندیدهای دو انتخابات پیش رو مشخص شده و در مورد آن به جمع بندی نیز رسیده‌ایم. مقدمه و متون مربوط به شاخصه‌های کلی کاندیداهای شهر و روستا اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی و سلامت اخلاق یعنی پاک‌دستی از مهم‌ترین اولویت‌های انتخاب کاندیدها است و در مرحله بعدی نیز مباحث تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با بیان توضیحات تکمیلی شاخصه های مد نظر شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: دارا بودن درجات علمی مرتبط، داشتن تخصص منطبق بر مهارت های مورد نیاز شوراهای شهر و روستا از دیگر شاخصه‌های مطرح شده است که همه‌ وارد مربوط به آن در جداولی ارائه می‌شود، کاندیداها طبق جدول‌ها امتیاز می گیرند.

فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: مجموعه اشخاصی که نصاب امتیاز ها را دریافت کرده باشند به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند و در این مراحل است که رصد، ضرایب و ملاحظات مربوط به تعداد زنان و جوانان در آن لحاظ می شود، در واقع ارائه لیست توسط شوراها در سه مرحله تنظیم می‌شود .

302/300

کد خبر: 739130

وب گردی

وب گردی