مرگ دسته جمعی گرازهای جنگل های گیلان دردست پیگیری است

مدیر دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: دیروز خبری مبنی بر مرگ دسته جمعی گرازهای جنگل های سرپره گیلان در فضای مجازی منتشر شد و سازمان محیط زیست در حال پیگیری این خبر است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صدا و سیما، مجید خزایان مقدم افزود: روز گذشته خبری مبنی بر مرگ دسته جمعی گرازهای جنگل های سرپره گیلان در فضای مجازی منتشر شد و سازمان حفاظت محیط زیست در همان ابتدای امر نامه ای به اداره کل محیط زیست گیلان ارسال کرد تا بصورت مکتوب صحت و سقم خبر در صورت صحت داشتن و علت مرگ گرازها به سازمان حفاظت محیط زیست ارایه شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه گرازها منبع غذایی مهمی برای گوشتخواران و گربه سانان جنگل های شمال بشمار می آید ما پیگیر این موضوع هستیم و درحال حاضر هنوز دلیلی از سوی اداره کل محیط زیست گیلان ارسال نشده است .
مقدم گفت: درصورتی که این خبر صحت داشته باشد سازمان محیط زیست تیم دامپزشکی به منطقه اعزام خواهد کرد تا علت مرگ گرازها را مشخص کنند .
وی ادامه داد: در صورت تایید سازمان محیط زیست در اولین فرصت موضوع مرگ دسته جمعی گرازها را به رسانه های مکتوب ، دیداری و شنیداری اطلاع رسانی خواهد کرد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 739198

وب گردی

وب گردی