واحد ایلام قهرمان مسابقات ورزش های همگانی بین دانشگاهی استان

تیم زنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام متشکل اساتید و کارکنان قهرمان مسابقات ورزشهای همگانی بین دانشگاهی استان ایلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، در اولین دوره مسابقات ورزش های همگانی بین دانشگاهی استان ایلام که با شرکت تیم های دانشگاه ایلام ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و تیم دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی واحد ایلام برگزار شد تیم بانوان واحد ایلام متشکل از خانم ها مهناز مومنی ، فریده محمدی ، پروانه شفیعی ، زهرا فتحی و مریم عباسی به مقام قهرمانی و تیم های دانشگاه دولتی ایلام و علمی کاربردی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

این مسابقات در رشت های دارت، بولینگ با پا و پلان در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش اساتید و کارکنان در تلطیف فضای دانشگاه و افزایش راندمان کاری آنان موثر است.

شهریار عباسی بیان کرد: گسترش ورزش همگانی و نهادینه کردن آن در جامعه در کنار ورزش حرفه ای از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش است.

وی گفت: بانوان همکار، از ساعی ترین کارکنان و اساتید دانشگاه هستند و دانشگاه آزاد اسلامی از حضور بانوان در میادین ورزشی علی الخصوص ورزش های همگانی استقبال می کند.

وی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را توجه به بعد سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: باید علاوه بر تلاش برای رسیدن به بهترین نتیجه در مسابقات روح پهلوانی و اخلاق مداری توسعه و گسترش یابد.

در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی اهداء شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739244

وب گردی

وب گردی