کاشت چندین اصله درخت در کنار مزار شهدای گمنام و محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

در هفته منابع طبیعی و به مناسبت گرامی داشت روزدرختکاری چند اصله درخت در محوطه واحد لاهیجان غرس شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از معاونین ، روسای دانشکده ها ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، مراسم درختکاری برگزار شد.

در ادامه ریاست و مسئولین دانشگاه از نخستین نمایشگاه گل و گیاه و دستاوردهای اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد لاهیجان بازدید کردند.

سهراب کرد رستمی در حاشیه این بازدید، با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال در محل دائمی نمایشگاه های این واحد دانشگاهی، اظهار داشت: «این بار نوبت به نمایشگاه گل و گیاه رسیده تا بساط رنگین و خوش عطرش را در این دانشگاه بگستراند و روحی تازه به دانشگاه بدهد».

نمایشگاه گل و گیاه و دستاوردهای اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده کشاورزی همراه با برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی علمی، مشاوره تغذیه گیاه، باغبانی و گیاه پزشکی از ۱۶ الی ۱۸ اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می شود.

در این نمایشگاه دانشجویان و برخی اساتید دانشگاه محصولات خود در حوزه گلهای زینتی مانند ارکیده بنفشه، سرو ، بنجامین، کاکتوس و ... را عرضه کردند.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739421

وب گردی

وب گردی