نخستین کتاب لوریس چکناواریان رونمایی می شود

مراسم معرفی و جشن امضای نخستین کتاب طنز لوریس چکناواریان با عنوان خرستان روز شنبه ۲۱ اسفند در شهرکتاب مرکزی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فروشگاه مرکزی شهر کتاب، مراسم معرفی و جشن امضای نخستین کتاب طنز لوریس چکناواریان با عنوان خرستان روز شنبه ۲۱ اسفند در شهرکتاب مرکزی برگزار می شود.

این کتاب که ۳۱ داستان طنز دارد، به تازگی توسط انتشارات صدای معاصر منتشر شده است. طراحی های داخل کتاب و همچنین عکس روی جلد آن، توسط یارتا یاران انجام شده و قرار است کتاب صوتی این اثر هم با صدای پیشکسوتان دوبله ایران، وارد بازار شود.

لوریس چکناواریان، اکبر عالمی و یارتا یاران در مراسم جشن امضای این اثر حضور داشته و درباره جنبه‌های مختلف آن سخنرانی می کنند. محمود دولت آبادی نیز میهمان ویژه این مراسم است.

چکناواریان به تازگی کانالی در تلگرام و همچنین یوتیوب راه‌اندازی کرده و آثارش را به صورت رایگان برای دانلود علاقه‌مندان در این شبکه‌های مجازی قرار داده است.

نشست جشن امضای کتاب این آهنگساز پیشکسوت روز شنبه ۲۱ اسفند، از ساعت ۱۷ در کافه کتاب شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می شود.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 739435

وب گردی

وب گردی