برای مسافرت چه ساکی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک چمدان سایز مناسب برای خود باید اول از همه بدانید که برای چند نفر این چمدان را می خواهید تهیه کنید ؟سفر شما معمولا” چند روزه است ؟سفرتان کاری یا تفریحی است؟مکان مسافرت شما چه موقع از سال است(مقصدتان چه جور آب و هوایی دارد)؟در مورد جواب سوال های بالا خوب فکر کنید و بعد برای خرید چمدان بروید زیرا این موارد شما را در انتخاب درست یک چمدان خوب، کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اکنون چمدان های مختلفی در دو نوع هارد(جنس سفت) و سافت(جنس پارچه ای) در بازار موجود هستند.

همینطور بعضی از آن ها دو چرخ یا چهار چرخ هستند، که اکثر مشتریان این دغدغه را دارند که کدام جنس چمدان بهتر است هارد یا سافت؟یا کدام چرخ ها بهتره اند؟

باید گفت جنس های چمدان های هارد برای زمانی که شما قصد سفرهای طولانی را دارید و لوازم شکستی با خود جا به جا می کنید خیلی مطمئن تر از سافت است.همینطور چمدان های هارد خیلی راحت تمیز می شوند و شما نگران کثیف شدن آن ها نخواهید شد.

از طرفی شما می توانید لوازم خود را داخل این چمدان ها تفکیک کنید چون درب این چمدان ها معمولا از وسط چمدان باز میشود و شما می توانید به راحتی لوازم خود را در دو طرف چمدان بگذارید.

در مورد چمدان های سافت هم که بعضی از افراد با چیدمان در این چمدان ها راحت تر هستند چون تمام لوازم در یک سمت از چمدان گذاشته می شود و دیگر مانند چمدان های هارد درب آن موقع باز و بسته کردن چمدان سنگین نیست.از طرفی جیب های بیرونی این چمدان ها کمک می کند مواقعی که نمی خواهید درب چمدان خود را کامل باز کنید از این جیب های بیرونی چمدان برای گذاشتن لوازم ضروری خود استفاده کنید.معمولا” چمدان های پارچه ای زیپ افزایش حجم هم دارند برای زمانی که شما چمدان خود را خیلی پر کرده اید و زیپ اصلی چمدان تان بسته نمی شود می توانید از آن کمک بگیرید.

برای دیدن انواع چمدان های سافت و هارد لطفا” کلیک کنید.

باید گفت زمان قدیم به دلیل نبودن چمدان های چهار چرخ شما باید چمدان خود را روی دو چرخ حمل می کردید که این موضوع ، کار حمل و نقل چمدان را مشکل می کرد و از طرفی وزن کل چمدان روی دست شما قرار می گرفت که از نظر ارگونامیک برای بدن غلط است.اکنون با آمدن چمدان های چهار چرخ شما به راحتی چمدان خود را به صورت عمودی کنار خود حمل می کنید ، بدون اینکه فشاری به دستان شما وارد شود.

تنها مشکل چمدان های چهارچرخ این است که این چمدان ها در سطح شیب دار شروع به حرکت می کنند. برند دلسی با به کارگیری تکنولوژی جدید (go , stop ) به معنی توقف و حرکت چمدان، راه حل مناسبی برای این موضوع پیدا کرده است. در این حالت دو چرخ جلویی چمدان قفل می شود و چمدان شما به هیچ وجه در سطح شیب دار شروع به حرکت نخواهد کرد.

در چمدان های سری چاتلت دلسی این تکنولوژی به کار رفته است. لطفا”برای دیدن این محصول کلیک کنید.

از دیگر ویژگی های چمدان خوب زیپ آن است که در قسمت بار کسی نتواند از طریق زیپ به چمدان های شما دستبرد بزند و همینطور مواقعی که حجم چمدان شما خیلی پر است ناخداگاه زیپ ها از هم باز نشود .برند دلسی در این زمینه بر روی چمدان ها های خود زیپ سکیورتک کار کرده است به این معنی که این زیپ ها دو لایه هستند و به هیچ عنوان با وسیله های نوک تیز نمی توان زیپ های آن را باز کرد و همینطور این زیپها ۴۱ برابر قوی تر از زیپ های معمولی هستند.

برای دیدن نمونه این چمدان لطفا” کلیک کنید.

از دیگر ویژگی های چمدان خوب وزن آن است اکنون اکثر ایرلاین های دنیا برای مسافران خود محدویت وزن و ابعاد گذاشته اند.به این معنی که بسته به ایرلاینی که با آن سفر می کنید وزن وابعاد چمدان شما نیاید بیشتر از حدی که آن ها روی بلیط شما نوشته اند باشد.معمولا” ابعاد استاندارد چمدان ها برای قسمت بار ۱۵۸ سانتی متر است و وزن آن هم نباید بیشتر از ۳۰ کیلوگرم باشد همینطور شما می توانید یک چمدان ۱۱۵ سانتی متر با وزن ۸ کیلوگرم با خود داخل کابین هواپیما ببرید.

(این وزن ها و ابعاد در ایرلاین ها مختلف متفاوت است.) به همین دلیل شما باید چمدانی که انتخاب می کنید سبک باشد تا زمان مسافرت بابت اضافه بار جریمه نشوید.

برای دیدن سبک ترین چمدان دلسی لطفا” کلیک کنید.

مورد آخر که می خواهم راجب به آن شما را مطلع کنم این است زمان خرید حتما به گارانتی و خدماتی که می توانید روی چمدان از شرکت خریداری کننده دریافت کنید توجه کنید.

اگر محصول شما گارانتی دارد چه مدت است؟ گارانتی شامل چه چیز هایی می شود؟وخدمات آن را میتوانید به صورت بین المللی بگیرید یا خیر؟

همینطور بخشی از گارانتی چمدان های شما مربوط به گارانتی فرودگاهی است که اگر چمدان شما در فرودگاه آسیب ببیند(پاره شود-بشکند-مفقود شود)شما باید درخواست خسارت را از ایرلاین خود کنید.

متاسفانه بعضی از مسافران از این موضوع مطلع نیستند و بر اثر عدم آگاهی و چک نکردن چمدان خود در فرودگاه نمی توانند خسارت بگیرند.

محصولات دلسی شامل گارانتی ۲ تا ۱۰ سال هستند که شما می توانید خدمات آن را به صورت بین المللی در همه جای دنیا بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای مقایسه ، خرید اینترنتی چمدان و اطلاعات بیشتر به سایت Irandelsey.ir تنها مرجع تخصصی محصولات دلسی در ایران مراجعه کنید.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739463

وب گردی

وب گردی