بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر برگزار می شود

بیست و دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر از 21 تا 23 اسفند به مدت 3 روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این کنفرانس علاوه بر بخش اصلی مقالات، سخنرانی، پنل‌های گفتگو در بخش حاشیه، کارگاه‌های آموزشی و یک سمینار نیم روزه «آینده شغلی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» و مسابقات برنامه نویسی مبهم (Spaghetti contest) برگزار می شود.

کارگاه‌های آموزشی یکی از بخش‌های مهم این کنفرانس هستند که به همت آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) توسط استادان مجرب این حوزه از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده لیست کامل کارگاه‌ها و ثبت‌نام به سایت http://csicc2017.ir مراجعه کنند.

از دیگر موضوعات این کنفرانس، سمینار نیم روزه آیینده شغلی است که روز یک شنبه ۲۲ اسفند در سالن جابر دانشگاه شریف برگزار می شود. بررسی مسیرهای یادگیری، ورود به بازار کار، کسب مهارت آینده شغلی در فناوری اطلاعات و بررسی استارت‌آپ‌های موفق و پردرآمد ترین مشاغل فناوری اطلاعات از موضوعات این سمینار است که با حضور کارشناسان حوزه منابع انسانی و روانشناسی، استادان برتر، کارآفرین‌ها و موسسان استارت‌آپ‌های موفق برگزار خواهد شد.

شرکت در سمینار برای علاقه مندان این سمینار رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و مشاهده برنامه آن به http://csicc2017.ir/career-conferenceمراجعه کنند.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 739478

وب گردی

وب گردی