رکوردزنی آتش‌نشان‌های سراسر کشور در مسابقات پله‌نوردی برج میلاد

مسابقات پله‌نوردی ویژه آتش‌نشان‌ها یادواره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو روز گذشته با حضور گسترده آتش‌نشان‌های سراسر کشور به میزبانی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه در این دوره از مسابقات پله نوردی ۱۱۰ آتش نشان به یاد شهدای آتش‌نشان شرکت کرده بودند و برای اولین بار در مسابقات پله نوردی آتش نشان‌ها موفق به ثبت رکوردهای جدیدی شدند.

وی گفت: حضور شما مدافعان و محافظان جان و مال مردم افتخاری است برای ما که در یادمان ملی ایرانیان خدمتگزاری می کنیم. شما که به استقبال خطر می‌روید و با ایثار جان‌هایتان از اموال و جان مردم نگهداری می‌کنید.

وی سپس با اشاره به حادثه تلخ پلاسکو افزود: اگرچه حادثه پلاسکو تلخ بود، اما سراسر عبرت بود و ایثار و از خودگذشتگی و یادآوری به ما شهروندان که اگر جانفشان‌هایی همچون شما یا مدافعان حرم نبودند، قطعاً ما با آرامش در کنار خانواده هایمان زندگی نمی کردیم.

درویش پور تصریح کرد: بسیار خرسندیم که امروز میزبان شما آتش نشان ها و همچنین خانواده های شهدای عزیز این قشر هستیم و تنها قدمی کوچک برای زنده نگه داشتن یاد و نامشان انجام می دهیم.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، در ادامه این مراسم مدیرعامل برج میلاد از خانواده شهدای آتش نشان شهید قدیانی، شهید هوایی، شهید کوهی تقدیر و تشکر کرد و سپس نفرات برگزیده این دوره از مسابقات پله نوردی شامل غلامرضا چراغانی اصل آتش نشان از شیراز، مرتضی غلامپور از کاشان و محسن شهریار از اصفهان جوایز و لوح تقدیر خود را از مدیرعامل برج میلاد و رئیس فدراسیون ورزش های همگانی دریافت کردند و از دیگر بخش های این برنامه برپایی نمایشگاهی از شهدای آتش نشان در گالری غربی برج میلاد بود. همچنین یاد و نام شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نیز گرامی داشته شد.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 739495

وب گردی

وب گردی