نامه تند و سرگشاده رییس هیات بسکتبال سمنان خطاب به مشحون

رئیس هیات بسکتبال سمنان در نامه ای، انتقادهای تندی را علیه محمود مشحون انجام داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید گرامیان، رییس هیات بسکتبال سمنان، در نامه خطاب به مشحون انتقادهای تندی را علیه وی انجام داده است.

در این نامه آمده است: «دوست گرامی؛ ما از شما بعنوان مدیر ارشد بسکتبال انتظار داریم اولا آستانه تحمل خود را بالا ببرید و تحمل شنیدن انتقادات بحق استانها را داشته باشید، ما نه با کسی دشمنی داریم و نه عناد و خصومت شخصی

روسای محترم استانها بحق صبورترین و نجیب ترین و پاکترین افراد زحمتکش چرخه بسکتبال هستند که تا حقشان پایمال نشود، بکار خود ادامه خواهند داد و در غیر اینصورت بدلیل رسالتی که بعهده دارند باید از حق وحقوق استان خود و درنهایت بسکتبال کشور دفاع کنند. لذا بشما توصیه می‌کنم از توهین و افترا و استفاده از الفاظ و القاب غیر معمول به جهت حفظ شخصیت خودتان اجتناب کنید وامیدوارم این احترامها متقابل باقی بماند.

ما روسای هیاتها بعد از گذشت سه سال که مجمعی نبوده و یا بقول شما اسپانسر نداشته اید! نکات مطالب و اعتراضاتی را به نحوه مدیریت و عملکرد شما در دوره جدید و اسناد منتشر شده شما داریم که باید به آن پاسخگو باشید.

همانگونه که بنده حق ندارم هر عمل و کاری را به سلیقه خود و برخلاف مفاد قانون انجام بدهم این موضوع در مورد شما هم صدق می کند، پس بهتر است مدیر پاسخگو باشید تا مدیر تهدیدگر. پاسخ به کسانی که صندلی و کرسی صدرات خودتان را مدیون رای آنها هستید.

مطمئن باشید همه همکارانم وعلی الخصوص شخص بنده از تهدید می ترسیم و از تهمت. چون بیاد دارم هرکسی که از شما جدا شد، یک انگی به او نسبت دادید. اگر حرمت ما حفظ شد ما هم حرمت نگه خواهیم داشت، پس لطفا تهدید نکنید چون ما از کسی و چیزی نمی‌ترسیم.

اگر قصدتان این است که ما را وارد حاشیه کنید، مطمئن باشید شما بیشتر متضرر می‌شوید. امروز استبداد جایی ندارد و عصر، عصر تعامل و دموکراسی است، پس پاسخگو باشید و آنهم با پاسخ های منطقی چون ما با هر پاسخی دیگر قانع نمی‌شویم.

شنیدم فرمودید روسای هیاتها برایم خط ونشان کشیده اند؛ دوست عزیز، خط و نشان برای زمان ترساندن کسی است که او را بترسانی تا کاری را انجام ندهد یا انجام بدهد ولی بقول یکی دو تا از دوستان کار ما از خط و نشان گذشته و گوشمان از تعریف و تمجید و وعده و وعید پر شده است.

متاسفانه آنقدر عملکرد شما در 21 ماه اخیر ضعیف و پرحاشیه بوده و آنقدر بر استانها ظلم وارد شده و آنقدر در بسکتبال این مملکت سر وصدا و تنش بوده که امیدوارم در روز مجمع پاسخ های منطقی از شما بشنویم.

ما برای کسی خط ونشان نکشیدیم و این استنباط شما از تفکرات شما نشات می‌گیرد که هر کسی انتقاد کرد، باید تار و مار و حذف شود و منتقد دشمن بسکتبال شما می‌شود و هرگز فکر نکرده اید که بسیاری از این انتقادات بجا و از سر دلسوزی و برای پیشرفت بسکتبال است.

جلسه نواب رئیس بانوان جلسه را به آن منوال اجرا کردیم و حال منتظر مجمع خودمان هستیم که شما سه ساله از برگزاری آن خودداری می‌کنید و الان هم تقصیرها را گردن اسپانسر انداخته اید. یادتان باشد تصمیم گیرنده های بسکتبال استانها شخص هیأتها هستند نه نواب آنها و ای کاش کمی هم احترام به شخص روسای هیاتها می گذاشتید و بدنبال تحقیر ما نبودید.

24 اسفند یا روز دیگر برای ما فرقی ندارد، فقط زودتر جلسه مجمع را برگزار کنید تا بسیاری از واقعیت ها در آنجا روشن و هویدا گردد.

با تشکر حمید گرامیان؛ رئیس هئیت بسکتبال استان سمنان

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 739543

وب گردی

وب گردی