اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در قالب کاروان راهیان نور با حضور سرپرست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اعلام این خبر گفت: 84 دانشجوی دختر و پسر (42 دانشجوی دختر و 42 دانشجوی پسر) به تعداد دو اتوبوس در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و قرار است در طول این سفر از مناطق مختلف از جمله شلمچه, فکه, طلائیه و اروند رود بازدید نمایند.

یوسف طالبی ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت از طریق اردوی های راهیان نور خاطرنشان کرد: همگی ما موظفیم به طرق مختلف حماسه هشت سال پایداری, ایثار, مقاومت و دلاورمردی های شهدا را به نسل های آینده انتقال دهیم و بی شک برپایی اردوهای راهیان نور یکی از بهترین این راهها می باشد.

وی با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس در تاریخ کشور ما تا ابد ثبت شده و منحصر به برهه زمانی خاصی نیست گفت: برپایی اردوی راهیان نور یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی بوده و هدف از برپایی آن؛ آشنا نمودن دانشجویان و نسل جوان کشور با آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب و پاسداشت خون شهدا می باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین اظهار امیدواری کرد برنامه های مختلف فرهنگی از جمله اردوی راهیان نور در سال های آتی با قوت بیشتری تداوم یابد.
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود 4000 دانشجو در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739574

وب گردی

وب گردی