تعطیلات نوروزی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی تا سیزدهم فروردین ماه اعلام شد

با پیشنهاد دکتر میرزاده و تصویب در دویستمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد علیرغم دایر بودن سازمان ها و دوایر دولتی پس از خاتمه تعطیلات رسمی نوروز، تمامی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تا سیزدهم فروردین ماه 96 از تعطیلات نوروزی بهره مند شوند.

به گزارش ایسکانیوز، به منظور رفاه و تکریم خانواده کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی کارکنان دانشگاه تا سیزدهم فروردین 96 از تعطیلات نوروزی استفاده می نمایند.

براساس بخشنامه تعطیلی ایام نوروز 96 معاونت اداری و مالی دانشگاه، پایان وقت اداری سال جاری روز چهارشنبه مورخ 95/12/25 ساعت 14 تعیین می شود.

بر این اساس و به منظور اتخاذ تمهیداتی جهت استفاده مناسب همکاران محترم از تعطیلات نوروز و سفرهای احتمالی در پیش رو، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه 28 اسفندماه را از مرخصی استفاده کرده و تاریخ آغاز به کار دانشگاه در سال جدید دوشنبه چهاردهم فروردین ماه تعیین شد.

لازم به ذکر است تمامی فعالیت های آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی از روز 14 فروردین 96 طبق روال عادی و با جدیت برقرار خواهد بود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 739689

وب گردی

وب گردی