نمایش  «خواستگاری» در تماشاخانه سنگلج برگزار می شود

کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی از ۳ فروردین ماه ۹۶ همزمان با آغاز سال جدید در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش کمدی موزیکال «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی از ۳ فروردین ماه همزمان با آغاز سال جدید هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

این نمایش برگرفته از نمایشنامه «خواستگاری» چخوف است که با استفاده از نمایش های آیینی-سنتی همچون تخت حوضی، نقالی و شبیه خوانی در حال و هوای فرهنگ شمال ایران آداپته شده و به صورت کمدی- موزیکال اجرا می شود.

کمدی موزیکال «خواستگاری» با لهجه گیلکی داستان دو همسایه ثروتمند به نام های گل آقا و پیل آقاست که هنگام خواستگاری گل آقا از دختر پیل آقا اتفاقاتی می افتد که اصل ماجرا کاملا فراموش می شود.

در این نمایش بازیگرانی چون محمود راسخ فر، علی فتحعلی، ثمیلا کریمی، رضا گیلانپور و حمیدرضا مرادی ایفای نقش می کنند. سرپرست گروه موسیقی این نمایش زهره عشقی خاص است و بهروز آزاد پرتو، نیوشا سردشتی، منصوره احمدی، عطیه دلاور، آذین فولادوند، مریم محققی و مهین هنردوست اعضای این گروه هستند.

نمایش «خواستگاری» پس از ۲ دوره اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج و به عنوان اولین اثر در فصل مرور آثار مورد اقبال این تماشاخانه از تاریخ سوم فرودین ۹۶ و در ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده نقاشی

502500

کد خبر: 739705

وب گردی

وب گردی