لاریجانی:  گزارش مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی به زودی ارائه می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس توجه خاصی به اقتصاد مقاومتی و توسعه ملی دارد، گفت: به زودی مجلس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی عصر امروز (چهارشنبه، 18 اسفند ماه) در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران به دلایل حضور خود در این استان اشاره کرد و گفت: برای حضور در یادواره شهدا و برگزاری جلسه با مسئولان در شورای اداری به سمنان سفر کرده‌ام.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون که لایحه برنامه ششم و بودجه سال 96 تصویب شده فرصت مناسبی است که وضعیت بودجه استان‌ها را بررسی کنیم چرا که طبق قانون 30 درصد از بودجه باید به استان‌ها تعلق بگیرد که این موضوع در شورای اداری استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم این بودجه تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های بالای تولیدی، صنعتی و معدنی است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و آنها را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه اکنون چیزی مهمتر از جنبش اقتصادی برای ایران نیست، اضافه کرد: باید تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت تمامی کارها قرار گیرد.

لاریجانی با بیان اینکه مجلس توجه خاصی به اقتصاد مقاومتی و توسعه ملی دارد، گفت: به زودی مجلس گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مجریه نیز در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باید این موضوع را جدی گرفت و این مسیر را ادامه داد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 739718

وب گردی

وب گردی