برگزاری هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی با هدف تبیین سیاست ها و ترسیم آینده مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر رهنمای رودپشتی دبیر هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این اجلاس به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات اجلاس گذشته و مهمترین فعالیت های انجام شده درخصوص برگزاری اجلاس هفتادویکم پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رهنمای رودپشتی گفت: هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با استمرار محوریت «دانش، فرهنگی و اقتصاد» که سازگار با ماموریت، اهداف و چالش های پیش روی دانشگاه برنامه ریزی شده، طی امروز و فردا برگزار می شود.

وی به ضرورت و اهمیت برگزاری اجلاس سالانه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی چگونگی انجام فعالیت ها، عملکرد سالانه دانشگاه و بازنگری بر روند اجرای برنامه های کوتاه مدت و راهبردی و همچنین نحوه استفاده از امکانات موجود در جهت افزایش کارآیی و اثربخشی کیفی، اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان یک اجلاس کاری برگزار می شود.

رهنمای رودپشتی با بیان اینکه این اجلاس با محوریت همگرایی و تبیین سیاست ها و ترسیم آینده مطلوب برگزار می شود، اظهار داشت: اجلاس شورای مرکزی هرساله با حضور تمامی مسئولان دانشگاه در سطح هیات موسس، هیات امنای مرکزی، استان ها، واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار می شود تا با بهره گیری از نقطه نظرات آنها، آینده مطلوب دانشگاه برنامه ریزی و در راستای آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه اجلاس گذشته دانشگاه با موفقیت در بهمن 94 برگزار شد، افزود: محتویات این اجلاس در کمیسیون های تخصصی مورد مطالعه قرار گرفت و تصمیم های حاصل از آن در قالب 16 دستورالعمل، آیین نامه و شیوه نامه اجرایی در کتابی با عنوان «اجلاس هفتاد» منتشر شد.

دکتر رهنمای رودپشتی در پایان ابراز امیدواری کرد نتایج کمیسیون های تخصصی اجلاس 71 منجر به رفع مشکلات و مسائل فراروی واحدهای دانشگاهی قرار گیرد که این امر ازجمله مهمترین اهداف هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می رود.

خبرنگار:‌سمیعی/منتشرکننده: آخوندی

کد خبر: 739792

وب گردی

وب گردی