فهرست ارائه شده به نام منتخبان شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان شهر تهران، تقلبی است

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، ارائه هر فهرست ارائه شده به نام این شورا برای انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا را رد کرد و مورد تایید ندانست.

به گزارش ایسکانیوز، الهام فخاری اظهار کرد: فهرست ارائه شده به نام منتخبان شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در شهر تهران از سوی شورای سیاستگذاری اعلام نشده و تمام اسامی ارائه شده، تقلبی است.

وی افزود: کانال رسمی اطلاع رسانی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به آدرس https://t.me/shorali است و اخبار شورا از این طریق اعلام می شود.
فخاری تاکید کرد: کانال های دیگر با نام ها و عناوین مختلف متعلق به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیست.

وی ادامه داد: شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان هنوز در این خصوص وارد مصادیق نشده است.

فخاری همچنین از برگزاری نشست مشترک شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و هیات رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان استان ها در روز دوشنبه 23 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از کانال اطلاع رسانی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، ژاله فرامرزیان عضو هیات رئیسه این شورا، گفته است که یکشنبه هفته آینده (22 اسفندماه)، شورا رسما تصمیم خود برای چگونگی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می کند و به طور رسمی مکانیزم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیشرو تشریح خواهد شد.

به گفته وی، شورای اصلاح‌طلبان استان‌ها نیز که زیرنظر شورای عالی سیاستگذاری شکل گرفته است، به صورت منسجم در تصمیم گیری‌ها شرکت دارد.

301/300

کد خبر: 740032

وب گردی

وب گردی