اعزام دانشجویان واحد خاش به اردوی فرهنگی راهیان نور

امسال نیز مثل روال ساها های گذشته  تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در قالب کاروان راهیان نور  به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

مراسم بدرقه این دانشجویان با حضور کرامت قلندرزهی معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.

این دانشجویان که حدود 40 نفر هستند از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه بازدید می‌کنند.

این اردو با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی واحد و بسیج دانشجویی دانشگاه و نیز مساعدت حوزه اداری مالی واحد برگزارشد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانشجویان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است. معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش نیز پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های غیور مردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس در قالب برگزاری اردوهای راهیان نور اقدام به برگزاری این اردو در سال جاری کرد که با استقبال تعداد زیادی از دانشجویان مواجه شد.

اعزام دانشجویان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740252

وب گردی

وب گردی