استقبال دانشجویان و  اقشار مردم از برگزاری کارگاه های ازدواج سالم /عملکرد واحد تالش در حوزه اجتماعی  دریک سال اخیر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش به تشریح برنامه های اجتماعی واحد تالش طی یک سال اخیر پرداخت.

دکتر سید حسن سید ترابی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به برنامه های یک سال اخیر واحد در حوزه اجتماعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی طی سال های اخیر عملکرد بسیار مناسبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی داشته است و به تبع آن، واحد های دانشگاهی نیز در این حوزه عملکرد مناسبی داشته است و همایش ها و جشنواره های مختلفی را برگزار کرده است.

وی ادامه داد:در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش،همایش ها و جشنواره های بسیار خوبی برگزار شد که با مشارکت تعداد زیادی از دانشجویان ، اساتید و کارکنان همراه بود و مردم شهرستان نیز از برگزاری چنین همایش هایی بسیار استقبال کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت: یکی از این همایش ها، ازدواج سالم بود که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان تالش و با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف، کارکنان دانشگاهی و با مشارکت بسیار مناسب دانشجویان واحد و سایر دانشگاه های شهرستان برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های مناسبی که در حوزه اجتماعی برگزار شد، برگزاری کارگاه های ازدواج سالم بود که با همکاری متخصصان مرکز بهداشت و روانشناسانی که از مرکز استان گیلان به عنوان مدرس و سخنران حضور داشتند و با جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی شاهد کارگاه های پرثمری در راستای ازدواج سالم بودیم.

دکتر سید ترابی افزود: از جمله سایر اقداماتی که در سال 95 در واحد تالش صورت گرفت می توان به همکاری فعالان اجتماعی و فرهنگی با مراکز بهداشت و سازمان بهزیستی شهرستان اشاره کرد و دانشجویان نیز با توجه به برگزاری کارگاه ها و نشست های زندگی سالم که در مراکز بهداشت برگزار شد ترغیب شدند در این کارگاه ها که به همت مراکز بهداشت برگزار می شد شرکت کنند و نکات لازم در راستای مسائل بهداشتی را بیاموزند.

وی بیان کرد:در حوزه های ورزشی و تربیت بدنی نیز در سال 95 به برگزاری دوره های تربیت مربی ورزش، با همکاری اداره تربیت بدتی و اداره ورزش شهرستان پرداختیم که به برخی از این دانشجویان در حوزه اشتغالزایی با استفاده از نکات آموزشی این جلسات کمک شایان توجهی شده است و توانستند جذب باشگاه های ورزشی شوند.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 740290

وب گردی

وب گردی