اعضای هیات مدیره دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بارأی دانشجویان انتخاب شدند

بارأی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن‌های علمی رشته‌های مکانیک و بیومکانیک و نیز برق و کامپیوتر انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس آموزش و پژوهش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: این انتخابات با حضور دانشجویان رشته‌های مذکور در سالن جلسات دانشکده فنی مهندسی برگزار شد و در پایان فرهاد غلامی، علی قره خانی، علی حاج محمدی، علی رمضانی و علی حسن راد اول به‌عنوان اعضای هیات مدیره و سجاد دهقان به‌عنوان بازرس انجمن علمی رشته‌های مکانیک و بیومکانیک بالاترین رأی را از آن خود کردند.

داود خطیبی افزود: در رأی‌گیری دیگری؛ امیرحسین قربانی، فاطمه نوریان، محمدرضا احمدی، علی سعدی و محمدرضا اسکندری نیز به‌عنوان اعضای هیات مدیره و محمد رسول احسانی فر به‌عنوان بازرس انجمن علمی رشته‌های برق و کامپیوتر انتخاب شدند.

وی ایجاد زمینه‌های ارتباط بین انجمن‌های دانشجوی علمی دانشگاه با سایر مراکز علمی ، انتقال دستاوردهای علمی اعضاء به مراکز علمی و متقابلا آخرین یافته‌های علمی به انجمن‌ها، آماده ساختن محیطی مناسب برای اعضاء به‌منظور تبادل‌نظر علمی، ارائه طرح‌های پژوهشی و شناخت دستاوردها و هدایت آن به سمت مراکز و نیز برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای علمی و انتشار نشریه را از مهم‌ترین اهداف انجمن‌های علمی دانشجویی برشمرد.

رئیس آموزش و پژوهش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تقدیر از دانشجویان معماری این دانشگاه به خاطر پایه‌گذاری انتخابات منظم دانشجویی بیان کرد: انجمن معماری که چندی پیش اعضای خود را شناخت، 89 برنامه برای سال 96 پیش‌بینی کرده است که برای این برنامه‌ها هزینه‌ای بالغ‌بر 800 میلیون ریال پیش‌بینی‌شده است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740297

وب گردی

وب گردی