اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان از واحد تویسرکان‬

70 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و دانشگاه پیام نور در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و قرار است در طول این سفر از مناطق مختلف از جمله طلائیه، اروند رود، شلمچه و هویزه بازدیدکنند.

به گزارش ایسکانیوز، دراین مراسم معنوی که با حضور مسئولین این دانشگاه واحد تویسرکان برگزار شد مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شهرستان گفت: اعزام کاروان های راهیان نور گام موثری در راستای حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی پایداری و شهادت است.

دکتر بابایی رئیس واحد تویسرکان در سخنانی با حمد و سپاس از الطاف خدواند از اینکه توفیق دیدار و زیارت از مناطق عملیاتی نصیب دانشجویان نموده عنوان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری: مناطق عمیلاتی و راهیان نور را باید به دید گنجی نگاه کنیم که باید کشف و مورد کنکاش قرار بگیرد و مطمئناً چیزهای گرانبهایی برای استفاده جامعه امروز ما در این مناطق وجود دارد.

دکتر بابایی با تاکید بر این نکته که شما دانشجویان سفیران فرهنگی دانشگاه در این کاروان و سفر معنوی هستید گفت: یکی از رسالتهای شما پس از بازگشت از این سفر روحانی در اختیار قرار دادن دستاوردهای معنوی خود به دوستان و آشنایانتان است.

قبل از اعزام، دانشجویان مراسم پر فیض زیارت عاشورا در مسجد دانشگاه برگزار کردند و پس صرف صبحانه در همین محل با حضور بر مزار دو شهید گمنام واحد تویسرکان و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در قالب دو دستگاه اتوبوس سفر معنوی خود را آغار کردند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با دارا بودن حدود 2000دانشجو پرسابفه ترین دانشگاه های آزاد اسلامی استان همدان است.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 740459

وب گردی

وب گردی