توسعه طرح های گردشگری با ایجاد خانه مسافر در واحد سوادکوه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکو با بیان تبدیل به احسن نمودن املاک و تجهیزات گفت: پیگیری و راه اندازی توسعه طرح گردشگری با ایجاد خانه مسافر، طراحی دوره های آموزشی کوتاه مدت و پیگیری طرح درختکاری و توسعه آن را در راستای افزایش درآمد غیر شهریه ای عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هشتمین جلسه شورای معاونین اداری و مالی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور دکتر نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، دکتر محمد صالحی رئیس دبیرخانه هیات امناء استان مازندران، دکتر داریوش خادمی شورمستی سرپرست واحد سوادکوه و معاونین اداری و مالی و عمرانی واحدهای استان مازندران در سالن کنفرانس واحد سوادکوه برگزار شد.

دکتر داریوش خادمی شورمستی با ذکر درود به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری، مقدم دکتر نیاز آذری و هیئت همراه و معاونین اداری و مالی و عمرانی واحدها را گرامیداشت.

وی با بیان تغییر و اصلاح ساختار اداری با تاکید بر احترام متقابل و تکریم ارباب رجوع در فضایی آرام جهت افزایش بهره مندی تصریح کرد: اصل کاهش هزینه ها و افزایش درآمد غیر وابسته به شهریه از اهم اقدامات این واحد دانشگاهی بود.

دکتر خادمی با اشاره به تجمیع فیزیکی ساختمانهای فرهنگی و پژوهشی در ساختمان مرکزی واحد و پرهیز از توسعه کمی در راستای کاهش هزینه ها، تغییر سیستم های تامین انرژی، بهینه سازی عملکرد موتورخانه و روشنایی کلی ساختمانها و توجه به بخش تعمیر و نگهداری را از موارد کاهش هزینه ای واحد دانست.

سرپرست واحد سوادکوه، ایجاد بانک خازنی تابلو برق اصلی و کاهش قدرت برق در ساختمانها براساس نیازمندی، کاهش هزینه ارسال و مراسلات با راه اندازی و تاکید بر اتوماسیون اداری، قطع همکاری با نیروهای شرکتی، انتقال و ماموریت همکاران به سایر واحد های دانشگاهی را از اهم اقدامات کاهش هزینه برشمرد.

وی رفع مشکل اختلاف چندین ساله با احدی از پیمانکاران و اخذ سند قطعی مالکیت برای ساختمان مهمانسرا و سایت آموزشی شیرگاه را از اهم اقدامات حوزه عمرانی دانست.

سپس دکتر صالحی با تقدیر و تشکر از میزبانی واحد سوادکوه، ضمن قرائت دستور جلسه خواستار رفع مغایرتهای مالی توسط واحدها شد. وی همچنین توجه به تعمیر و نگهداری بخش های تاسیساتی بویژه آسانسور ساختمانها را خواستار شد.

در ادامه این نشست معاونین اداری و مالی و عمرانی واحد های استان مازندران به بیان اقدامات و مشکلات حوزه مربوطه پرداختند.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 740480

وب گردی

وب گردی