‪ اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به مناطق عملیاتی جنوب کشور‬

بیش از 35 دانشجوی واحد بندرگز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

به گزارش ایسکانیوز، با حمایت های مسئولین واحد بندرگز و با هماهنگی بسیج دانشجویی استان گلستان بیش از 35 دانشجوی پسر دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .
دکتر سورنا نسیمی رئیس واحد بندرگز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گفت: امروزه بحث اعزام کاروان راهیان نور، به یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز تبدیل شده که منشأ خیر و برکات بسیار و یک راهبرد مهم فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از تفکرات هوشمندانه و آینده نگرانه رهبر فرزانه انقلاب نشات گرفته است.
رئیس واحد بندرگز بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان با تجربه وقایع دفاع مقدس و... را از برنامه‌های مختلف این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول این سفر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت خواهند کرد .
نسیمی با اشاره به اینکه انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان خصوصا دانشگاهیان از مهمترین برکات برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور است، افزود: اردوهای فرهنگی راهیان نور، عاملی اساسی در زنده نگهداشتن یاد شهدا و فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و روحیه ایثارگری است.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: محمد جواد آخوندی

کد خبر: 740486

وب گردی

وب گردی