تبیین اهداف جدید برای وزارت علوم

براساس قانون تاسیس وزارت علوم، قوانین کشور، اسناد بالادستی و برنامه‌های تقدیمی وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی، اهداف مشخصی برای هریک از معاونت ها و بخش های وزارت علوم تعیین شده است که این اهداف با توجه به عملکردها و شرایط، پیوسته در حال باز طراحی هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد سعید تسلیمی قائم مقام وزیر علوم در نوزدهمین نشست شورای مدیران ستاد وزارت علوم گفت: مدیران وزارت علوم باید پس از رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده، گام دیگری را برای ارتقای آموزش عالی بردارند و به آنچه که به دست آمده است اکتفا نکرده و توقف نکنند.

او به ضرورت اصلاح مداوم فرآیندها و شیوه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: باید عملکردها به صورت شفاف به جامعه اطلاع رسانی شود و گفتمان موجود آموزش عالی که توسعه هدفمند و توام با کیفیت است در جامعه تببین شود.

قائم مقام وزیر علوم، برگزاری جلسات شورای مدیران این وزارت را نوعی هم اندیشی و در راستای هم افزایی دانست و گفت: می توانیم با تشریک مساعی با یکدیگر توان‌ها را افزایش داده و چالش های پیش رو را مرتفع کنیم.

تسلیمی با تاکید بر ضرورت عملکرد شبکه‌ای و یکپارچه گفت: در راستای استفاده از خرد جمعی و مشورت با همه مدیران و مسئولان اموزش عالی، استفاده از نظام ویدئو کنفرانس، از سوی شورای معاونان وزارت علوم مورد تاکید است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 740504

وب گردی

وب گردی