"قاب‌های سپید" برای دانش آموزان بی‌بضاعت آویخته شدند

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از نمایشگاه عکاسی "قاب های سپید" بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت؛ سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای دیدار با استاد علی قلمسیاه پیشکسوت عکاسی و از اعضای این موسسه در دفتر کار وی، "آموزشگاه هنرهای معاصر" حضور یافت و در حین این ملاقات از نمایشگاه عکاسی قاب‌های سپید که مجموعه‌ای است از آثار استادن و شاگردان "آکادمی عکاسی" این آموزشگاه دیدن کرد.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ملاقات با استاد قلمسیاه از ساختمان موزه و امکانات و تجهیزات آموزش عکاسی بازدید کرد، پس از این بازدید این هنرمند در خصوص این نمایشگاه اظهار داشت: هرساله در اسفندماه به هزینه و ذوق و خود استادان و شاگردان آموزشگاه ، این نمایشگاه برگزار می شود، تابلوهای عکس آماده شده در دو بهاء ثابت، ویژه شاگرد و استاد قیمت گذاری می شوند و عواید فروش این تابلوها به موسسات خیریه اهداء می شود.

قلمسیاه در ادامه گفت: خوشحالیم که سال گذشته هزینه فروش تابلوهای عکس را به موسسه خیریه بهنام دهش پور (بیماران نیازمند مبتلا به سرطان) اهداء نمودیم و امسال نیز با پایان این دوره از نمایشگاه درآمده حاصله را به موسسه خیریه دارالاکرام ( دانش آموزانی که امکان ادامه تحصیل ندارند) خواهیم داد.

وی در پایان سخنانش ضمن اینکه از عموم مردم و همچنین سایر هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت برای بازدید از نمایشگاه قاب های سپید دعوت به عمل آورد ، افزود: این نمایشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم اسفند برگزار شد اما به علت درخواست هنرمندان و استقبال خوبی که از آن به عمل آمد پس از یک روز استراحت 2 روز دیگر یعنی روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 اسفند ماه نیز تمدید شده است.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با قدردانی و تعریف از آثاری که در این نمایشگاه به معرض دید درآمده اند، در سخنانی کوتاه کار انجام شده برای اهداء عواید فروش آثار به موسسات خیریه را کاری بسیار ارزشمند قلمداد کرد ، به ویژه که این رسم بسیار پسندیده در آستانه سال نو انجام می گیرد و میتواند در ایام عید لبخند را بر لبان کودکان نیازمند و خانوادهایشان بنشاند.

لازم به یادآوری است که به همین تازگی، نشان عالی و طوبای زرین نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، به پاس سالها تلاش موثر و هنرمندانه در رشته عکاسی به دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استاد قلمسیاه اهدا شده است.

نمایشگاه عکس "قاب های سپید" ، مجموعه ای است از عکسهای استادان و هنرجویان آکادمی عکاسی آموزشگاه هنرهای معاصر با نیت خیرخواهانه و موضوع طبیعت، به مدیریت هنرمند پیشکسوت عکاسی علی قلمسیاه که علاقمندان می توانند جهت بازدید طی روزهای 22 و 23 اسفندماه به آدرس خیابان نجات اللهی شمالی (ویلا)، کوچه زبرجد، شماره 10، آموزشگاه هنرهای معاصر،آکادمی عکاسی ، گالری تم مراجعه نمایند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 740516

وب گردی

وب گردی