پیوستن چهره ها به کمپین امسال هم کتاب عیدی دهیم

اهالی فرهنگ و هنر به کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» پیوستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، همزمان با اجرای طرح عیدانه کتاب با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» در بیش از هفتصد کتابفروشی سراسر کشور، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر با پیوستن به کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» حمایت خود را از این طرح اعلام کرده‌اند.

جمشید مشایخی، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون؛ بهاره رهنما، بازیگر و نویسنده؛ سالار عقیلی، خواننده؛ ناصرممدوح، دوبلور و بازیگر؛ هرمز شجاعی مهر، مجری و گوینده؛ مجید قناد؛ مجری و کارگردان، سید جواد هاشمی، کارگردان و بازیگر؛ مجید مظفری، بازیگر؛ کمند امیر سلیمانی، بازیگر؛ مهرانه مهین ترابی، بازیگر، لیلی رشیدی، بازیگر؛ رسول نجفیان، کارگردان، نویسنده و خواننده؛ حمیدرضا پگاه، بازیگر؛ خشایار راد، بازیگر؛ فلورا سام، بازیگر؛ شهرام زرگر، مترجم، الهام پاوه نژاد، بازیگر و شاعر؛ حسین رفیعی، بازیگر و مجری؛ عباس طاهریان، مجری؛ بهروز رضوی، نویسنده و گوینده؛ حبیب دهقان نسب، بازیگر و کارگردان؛ محسن حاجیلو، مجری؛ سیروس همتی، بازیگر از جمله هنرمندانی هستند که با ارسال پیام تصویری تاکنون به کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» پیوسته اند.

همچنین، محمد مهدی فرقانی، رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی؛ حسینعلی افخمی، استاد دانشگاه؛ مهدی محسنیان راد، استاد دانشگاه؛ وحید عقیلی، رئیس دانشگاه ارتباطات و مطالعات رسانه، محمد رضا رسولی؛ استاد دانشگاه، عباس اسدی، استاد دانشگاه؛ محسن امینی، استاد دانشگاه، سید رضا نقیب السادات، ؛ استاد دانشگاه؛کامبیز درمبخش، کاریکاتوریست؛ محمدعلی بهمنی، شاعر و غزل سرا؛ شهرام اقبال زاده، نویسنده؛ اسماعیل امینی، شاعر و نویسنده؛ محمد علی مهدوی امیری، نویسنده و پژوهشگر؛ شقایق قندهاری، نویسنده؛ صادق کوشکی، استاد دانشگاه؛ امید مهدی نژاد، نویسنده و طنزپرداز؛ جواد مجابی، شاعر و نویسنده؛ احمد پوری، نویسنده، پیمان خاکسار؛ مترجم از دیگر چهره هایی هستند که با حضور در کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» حمایت خود را از این طرح اعلام کرده اند و از مردم خواسته اند با حضور در کتابفروشی ها از طرح عیدانه کتاب استفاده کنند و کتاب بخرند و به هم کتاب عیدی دهند.

جمشید مشایخی، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در پیامی از مردم ایران خواست امسال عید به هم کتاب عیدی دهند وگفت: با کتاب خواندن به عقیده و آرزوهای خودمان دست پیدا می کنیم. مردم به جای اینکه سکه یا اجناس دیگری بخرند کتاب عیدی دهند چرا که کتاب، عیدی ارزشمندی است.

سالار عقیلی، خواننده نیز در پیامی از همه مردم ایران خواست، عید سال 1396با استفاده از طرح عیدانه کتاب به هم کتاب عیدی دهند.

محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی ضمن دعوت خانواده ها به خرید کتاب، گفت: خانواده ها عیدی امسال را با سال های گذشته متفاوت در نظر بگیرند تا این اتفاق به تدریج در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و عید 1396 را با عیدانه فرهنگی آغاز کنیم.

عباس اسدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با پیوستن به کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از همه دانشجویان رشته روزنامه نگاری و علوم ارتباطات خواست از طرح عیدانه کتاب استفاده کنند و گفت: دانشجویان روزنامه نگاری می توانند کتاب های مورد نیاز خودشان را با استفاده از این تخفیف خریداری کنند چرا که اساس و بنیان رشته روزنامه نگاری، مطالعه است.

محمد علی بهمنی، شاعر نیز در پیامی با تاکید بر اینکه هیچ عیدانه ای بهتر و ماندگار تر از کتاب نیست، عنوان کرد: امسال به هم کتاب عیدی دهیم چرا که در حافظه ما خواهد ماند.

سید جواد هاشمی نیز با پیوستن به کمپین «امسال هم کتاب عیدی دهیم» گفت: کتاب می تواند روح و ذهن انسان را سرشار از شادی کند و برای انسان ماندگار شود. به جای پول دادن یا هر هدیه دیگری کتاب عیدی بدیم تا روح اطرافیانمان را پالایش کنیم.

این کمپین با هشتگ # امسال_هم_کتاب_عیدی_دهیم در فضای مجازی ایجاد شد تا از این طرح حمایت شود.

در طرح «عیدانه کتاب» مردم می‌توانند با ارائه کارت ملی در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با حضور در کتابفروشی‌هایی که در این طرح مشارکت کرده‌اند تا سقف ۱۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کنند و از ۲۰ تا 25 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 740521

وب گردی

وب گردی