پایان عملیات 24 ساعته آتش‌نشانان در خیابان 17 شهریور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اتمام عملیات آتش نشانان در حریق انبار لوازم خانگی خیابان ۱۷ شهریور پس از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت 13:20 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان پنج ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان 17 شهریور بالاتر از ایستگاه دروازه دولاب اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از توسعه حریق در این ساختمان در حال ساخت جلوگیری کردند، ادامه داد:‌ با توجه به اینکه سه طبقه از این ساختمان در زیرزمین به انبار لوازم خانگی تبدیل شده‌بود، عملیات اطفای حریق با سختی‌هایی روبه‌رو شده بود و آتش به شکل کندسوزی در این قسمت ادامه داشت اما سرانجام از صبح امروز آتش نشانان به طبقه منفی سوم این انبار لوازم خانگی دسترسی پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این ساختمان حدود 24 ساعت به طول انجامید، گفت: سرانجام حوالی ساعت 13:30 امروز آتش نشانان با اتمام عملیات لکه گیری و ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌ها بازگشتند.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین اورژانس تهران نیز اعلام کرد این حادثه مورد مصدوم نداشته است.

دریافت کننده و انتشار دهنده :نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 740641

وب گردی

وب گردی