بیانیه فدراسیون کشتی در مورد میزبانی آبادان در جام جهانی

فدراسیون کشتی طی بیانیه‌ای قطعی شدن میزبانی آبادان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

در فاصله ٤٨ ساعت مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی و در حالی‌که برخی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات وارد کشورمان شده‌اند، فدراسیون کشتی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه مسولان استانی تعهدات خود را به اتمام برسانند، قطعی شدن میزبانی جام جهانی در آبادان را اعلام کرد.

انتظار می‌رود مسئولان استان خوزستان همچون مسئولان منطقه آزاد اروند به تعهدات خود در قبال میزبانی مسابقات طبق قول‌های داده بطور کامل عمل نمایند تا مشکلی بابت برگزاری این رقابت‌ها که به دقت توسط اتحادیه جهانی کشتی رصد می‌شود، نداشته باشیم.

قطعا احترام به مردم عزیز خوزستان دلیل اصلی واگذاری این میزبانی به این استان قهرمان پرور، آنهم با کمترین میزان خواسته از مسئولان استانی خوزستان، نسبت به سایر استان‌ها بوده است. سازمان مدیریت کشتی کشور امیدوار است با حمایت‌های پرشور مردم عزیز خوزستان و ایران از ملی‌پوشان جوان و سرمایه‌های المپیک ٢٠٢٠ کشتی فرنگی کشور، در مقابل حریفان قدرتمند خود، بتوانیم رضایت نسبی ملت شریف ایران را بدست آوریم.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در حالی روزهای ٢٦ و ٢٧ اسفندماه با حضور 8 تیم برتر دنیا در سالن کوثر آبادان برگزار می‌شود که تیم ایران در مرحله مقدماتی به ترتیب با کشورهای آلمان، روسیه و قزاقستان روبرو خواهد شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 740715

وب گردی

وب گردی