۸۰ درصد اوراقچیان میدان شوش به خارج از تهران منتقل شدند

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سه گاراژ اصلی محل فعالیت اوراقچیان میدان شوش به عنوان محل فعالیت 80 درصد اوراقچیان پایتخت تخلیه و این واحدها به مجتمعی واقع در خارج از محدوده شهر منتقل شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا کامران زنگیشه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حدود 900 واحد اوراق کننده اتومبیل در میدان شوش فعالیت داشتند که با همکاری پلیس به مجتمع ثامن الحجج واقع در کیلومتر 15 جاده تهران - مشهد منتقل شدند.
وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 250 سوله در مجتمع ثامن الحجج برای استقرار و فعالیت صنف اوراقچیان ایجاد شده اظهار کرد: تا اوایل سال آینده تمامی اوراق کنندگان اتومبیل مستقر در شهر تهران به این مجتمع منتقل می شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین از انتقال تولیدکنندگان کیف و کفش، پوشاک، کشباف و تفت آجیل مستقر در پایتخت خبر داد و گفت: برای این منظور مجتمعی در شهرستان قرچک برای فعالیت این اصناف در نظر گرفته شده است.
زنگیشه افزود: در زمینه مشاغل مزاحم نیز 67 هزار رای «بند 20» صادر شده که از این تعداد 30 هزار پرونده مختومه و 37 هزار مورد نیز در دست بررسی است.
وی درخصوص کیوسک های مطبوعاتی و گلفروشی مستقر در تهران نیز با اشاره به فعالیت یک هزار و 175 کیوسک در پایتخت افزود: 155 واحد از این تعداد، گلفروشی هستند.
زنگیشه بیان کرد: تعویض پیکره کیوسک های منطقه 12 تهران به عنوان پایلوت در دستور کار قرار گرفته که در این ارتباط مناقصه ای برگزار و مقرر شده تبلیغات روزنامه ها روی دیواره کیوسک ها کار شود.
وی با اشاره به ممنوعیت عرضه سیگار در دکه های مطبوعاتی شهر تهران نیز گفت: از آنجایی که بخش قابل توجهی از درآمد کیوسک ها از محل فروش سیگار است، باید دراین زمینه چاره اندیشی شود هرچند که قرار دادن سیگار در دکه ها به گونه ای که قابل رویت باشد، ممنوع بوده و تخلف است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران همچنین با اشاره به فعالیت 33 جایگاه عرضه سوخت گاز CNG در سطح شهر اظهار کرد: زمین جایگاه ها از سوی شهرداری تهران و تجهیزات آن توسط وزارت نفت تامین و نصب می شود و در حال حاضر برنامه ای برای توسعه جایگاه های عرضه سوخت تهران نداریم.

دریافت کننده و انتشار کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 740795

وب گردی

وب گردی