واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ستاد اسکان نوروزی رتبه بندی می شوند 

بر اساس بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی 96 ، عملکرد تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی ، ارزیابی و رتبه بندی می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، طبق بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی ، عملکرد تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به مهمانان نوروزی پس از ارزشیابی دقیق و رتبه بندی به اطلاع رییس دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رسید.
همچنین مبنای معرفی واحدهای برتر ستاد اسکان نوروزی در هر استان ، نحوه ارائه خدمات ، نحوه برخورد و شمار پذیرش مهمانان است. این در حالی است که در سال 95 با توجه به ارزیابی های صورت گرفته ، واحدهای شاهرود ، بندرعباس ، مهاباد ، مشهد ، شیراز ، نور ، خوراسگان ، تبریز ، ارومیه ، اراک ، همدان ، یزد و لاهیجان حائز رتبه برتر شدند.
بخشنامه تشکیل ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده کارکنان این دانشگاه و خانواده آنان از امکانات واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سراسر کشور از سوی دکتر مرتضی احسانی معاون اداری و مالی دانشگاه صادر و ابلاغ شده است.
تشکیل ستاد اسکان نوروزی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر تامین و تسهیل اسکان مناسب کارمندان این دانشگاه و خانواده آنان ، فرصتی برای معرفی دستاوردهای واحدهای دانشگاهی است.
در عین حال ، از واحدهای دانشگاهی انتظار می رود که همچون سال های گذشته ، نهایت تلاش را در حفظ کرامت دانشگاه و شان و منزلت اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در مدت اسکان داشته باشند تا این همکاران ، نوروز پرنشاطی را در کنار خانواده خود سپری و سال 96 را با خاطره های خوش و انرژی مضاعف آغاز کنند.
همچنین مسئولیت حسن اجرای بخشنامه ستاد اسکان نوروزی بر عهده دبیران هیات امنای استانی ، رییسان و معاونان اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی خواهد بود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740826

وب گردی

وب گردی