روایت یک نماینده از دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهوری

یک نماینده مجلس دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهوری را تشریح کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلین درخصوص دیدار رئیس جمهوری با فراکسیون امید در گفت و گو با ایسکانیوز با بیان این که به عنوان یک فرد حامی دولت در این نشست حضور داشته گفت: در این دیدار نمایندگان نمایی از وضعیت کشور را ترسیم و اقداماتی که برای انتخابات سال 96 باید صورت گیرد، صحبت کردند. این مجموعه نمایندگان، نمایندگان حامی روحانی و دولت روحانی بودند که بعضا نقدهای منصفانه ای ارائه دادند.

وی تصریح کرد: نمایندگان درخصوص حجم کارهای بسیار بزرگی که در دولت صورت گرفته و ضعف دولت در انعکاس این مطالب به سطح جامعه و همچنین هجمه های سنگین منتقدین از سوی مقابل را ارائه دادند.

ایمن آبادی با بیان این که هر کسی از یک زاویه ای سعی کرد تا مطلبی را به رئیس جمهور انتقال دهد، گفت: بنده اشاره داشتم به خدماتی که دولت ارائه داده، برخی مشکلاتی که وجود دارد و اقداماتی که دولت می تواند و باید در این فاصله کوتاه انجام دهد.

عضو فراکسیون مستقلین در ادامه افزود: نمایندگان در این دیدار سعی داشتند تا اقدامات صورت گرفته در کشور را به تصویر بکشند تا رئیس جمهور بتواند یک چراغی در نمره خود داشته و تصمیمات خوبی در این دو ماه باقی مانده بگیرد.

وی در پایان به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان اشاره کرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 740833

وب گردی

وب گردی