جمع آوری بیش از ۸٠ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: طبق آمار اولیه تاکنون بیش ۸٠ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در استان تهران جمع آوری شده است.

به گزارش ایسکانیوز،محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: امسال بیست و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه ۱۸ اسفند به میزبانی بیش از ۴ هزار مدرسه، پنجشنبه ۱۹ اسفند در ۳۷٠ پایگاه شهری و جمعه ۲٠ اسفند در ۱۶ پایگاه در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق آمارهای اولیه از کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری توسط خیران تهرانی تاکنون بیش از ۸٠ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده که آمار نهایی در حال تکمیل است.

ولیئی با بیان اینکه در سال ۹۴ بیش از ۲۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری توسط مردم استان تهران جمع آوری شده است، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش برای کاهش مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو و تعامل با گروه‌های هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیران است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم قبل از شروع سال جدید بین خانواده‌های نیازمند با اولویت نیازمندی بیشتر میان افراد کم بضاعت تقسیم می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 740979

وب گردی

وب گردی