افتتاح مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید دکتر حسن طهرانی مقدم 

سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد سلامی واحد تهران مرکزی در مراسم افتتاحیه مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید دکتر حسن طهرانی مقدم اذعان داشت: میهن اسلامی ما به واسطه برکت خون شهدا از همه تعرضات مصون است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد سلامی استان تهران در آیین گشایش مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید دکتر حسن طهرانی مقدم، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس، امام راحل و آیت الله هاشمی بیان داشت: شهید طهرانی مقدم علاوه بر اینکه زمان جنگ رشادتها و سرافرازی هایی بیشماری داشته اند ، پس از جنگ نیز در تقویت حوزه دفاعی کشور در بخش موشکی و هوا و فضا تلاش های سازنده ای به یادگار گذاشتند.
وی ضمن ابراز خرسندی از گشایش مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید دکتر حسن طهرانی مقدم در واحد تهران مرکزی بیان داشت: خدای بزرگ توفیق داد و ما توانسته ایم به برکت خون شهدا و به برکت دیداری که با خانواده دکتر شهید طهرانی مقدم داشته ایم و با حمایت و هدایت این خانواده معزز ، در روزی که در تقویم ملی کشور به نام " روز شهید" نامگذاری شده است این مرکز رشد را افتتاح نماییم.
شمس با بیان اینکه میهن اسلامی ما به واسطه برکت خون شهدا از همه تعرضات مصون است افزود: وظیفه ما این است که خون شهدا را پاس بداریم و اجازه ندهیم اغیار بر مومنین و مسلمین سیطره پیدا کنند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامس استان تهران تاکید کرد: دانشگاهیان و نخبگان ما باید با تقویت بنیه علمی و تحقیق و تفحص در علوم مختلف بتوانند کشور را از دستاوردهای علمی کسانی که با عقاید و افکار اسلامی و آرمانهای شهیدان ما مخالف هستند بی نیاز نمایند.
دکتر شمس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همانند یک سرباز در خدمت این مرکز هستیم از همه معاونین و مدیران حاضر در جلسه خواست تا با تمام قوا در جهت رسیدن به هدف نهایی و متعالی، که همان شناسایی نخبگان و رشد علمی و ایجاد بستری مناسب برای انجام تحقیقات و پژوهش های علمی می باشد از این مرکز حمایت نمایند .
وی گفت: واحد تهران مرکزی به جهت داشتن پتانسیل علمی بالا می تواند این مرکز را به جایگاهی برساند که الگو و مرکز ثقل تحقیقات، پژوهش و تولید علم برای سایر مراکز تحقیقاتی کشور شود .
شمس اذعان داشت: واحد تهران مرکزی از همین تریبون از همه محققین، نخبگان جوان و پژوهشگران متعهد به آرمانهای خون شهیدان در سراسر کشور دعوت بعمل می آورد تا جهت انجام پروژه های مورد نظر با این مرکز همکاری نمایند.
این گزارش حاکی است، سردار محمد طهرانی مقدم برادر شهید، نیز در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت "روز شهید" افزود: شهدا به مانند ستارگانی درخشانند که راه را به ما نشان میدهند. راهی که راه نبیین، صدیقین و صالحین است.
وی با بیان اینکه دکتر شمس یک دانشمند بسیجی برجسته می باشند اذعان داشت: با درایت و تلاش دکتر شمس که امروز شاهد گشایش رسمی و عملیاتی این مرکز رشد هستیم و امیدوارم که گسترش پیدا کند به کل مملکت اسلامی و منطقه.
برادر شهید با اشاره به اینکه در هدایت این مجموعه علمی باید اهداف شهدا در اولویت باشد گفت: اگر در منطقه با اقتدار ایستاده ایم و در مقابل دشمنان سربلند هستیم حاصل خون شهدا و ایثارشان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن نبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و عید سعید نوروز گفت: در سال نو هر کسی خواسته ای از خداوند بزرگ دارد ما هم از درگاه خدا خواهانیم که به ما و به مجموعه ما توفیق دهد تا بتوانیم این مرکز را هدایت کنبم و در این راه راه شیطان و دشمنان را بر ما ببندد.
مراسم افتتاحیه مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید دکتر حسن طهرانی مقدم با حضور دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد سلامی استان تهران،سردار محمد طهرانی مقدم برادر شهید، دکتر حمید ادبی همرزم شهید و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری پادیکو، سردار هاشم همرزم شهید، دکتر علیرضا فیض بخش مدیر کل آموزش دبیرخانه استان، دکتر شهرام جوادی عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی،دکتر جلالی همرزم شهید و مدیر پژوهشی دانشکده علوم سیاسی واحد تهران مرکزی و جمعی از مسئولان و مدیران برگزار شد.

خبرنگار: فرزانه کندلویی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741112

وب گردی

وب گردی