ثبت محصولات دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: امسال جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی در واحد خلخال برگزار شد و تلاش می کنیم مراکزی برای این امر ایجاد کنیم.

دکتر محمدرضا شاد معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال،در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز،گفت:واحد خلخال سال 95 و سال های گذشته در امور پژوهشی،آموزشی و مالی توانست فعالیت های خود را به نحو احسن انجام دهد و از نظر پژوهشی در راستای راهکارها و تاکیدات ریاست عالی دانشگاه،توانسته شرکت دانش بنیان خلخال کندویی را با تولید عسل شیر تاسیس کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در سال 1370تاسیس شد و حدود 60 هکتار زمین زراعی و نزدیک به 11 هکتار زمین های آموزشی ،علمی و پژوهشی، 18860 متر زیربنا دارد و در دانشگاه خوابگاه و مراکز دیگر هم وجود دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در زمینه برنامه هایی که در این واحد برگزار می شود گفت: امسال جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی در واحد خلخال برگزار شد تلاش می کنیم مراکزی برای این امر ایجاد کنیم.

دکتر شاد گفت: همچنین زیر نظر دانشگاه استان اردبیل در داروهای گیاهی تغییراتی انجام دادیم ونیز اقدام به ثبت محصولات دانش بنیانی واحد در سایت وزارت علوم و تحقیقات کردیم این داروها شامل داروهای ضد زخم،بریدگی،سوختگی،حساسیت پوستی،سنگ کلیه و عفونت،رماتیسم،آرتروز و زانودرد است و همچنین مرکزی با استفاده از عصاره گیاهی محصولاتش را آماده کرده است و اگر بتواند فعالیت خود را گسترش دهد تبلیغات تجاری را انجام می دهد.

خبرنگار: زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 741170

وب گردی

وب گردی