انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس

دکتر حسین عباسپور  طی حکمی از سوی دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با حضور حجت الاسلام والمسلمین عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ، دکتر مرتضی محمودی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان تهران برگزار شد .
در ابتدای مراسم دکتر حبیب به معرفی اجمالی معاونان و مدیران واحد و کارهای صورت گرفته از نظر زیرساختی ، ارتقای واحد به درجه متوسط و مباحث آموزشی پرداخت .
در ادامه دکتر مرتضی محمودی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان تهران از همکاری و تلاشهای دکتر حبیب به جهت فعالیتهای سازنده ایشان در واحد پردیس قدردانی کر د.
در خاتمه حجت الاسلام والمسلمین عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ضمن توضیحاتی از روند تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی که با پیشنهاد حضرت آیت الله هاشمی صورت گرفت ، دانشگاه آزاد اسلامی را نقطه عطفی در تعالی جامعه برشمرده و بیان داشتند که وظیفه تک تک دانشگاهیان است که از ظرفیتهای آن به نحو احسن استفاده و باعث پیشبرد اهداف کلان دانشگاه باشند .
وی ضمن تشکر از تلاشهای صادقانه سرکار حبیب در طول ریاست ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس دکتر حسین عباسپور را به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی کرد.
گفتنی است، دکتر عباسپور عضو هئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال می باشد که پیش از این ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان را بر عهده داشت.

خبرنگار: فرزانه کندلویی/منتشرکننده: آخوندی

200

کد خبر: 741176

وب گردی

وب گردی