حمایت های دانشگاه آزاداسلامی  از کانون های فرهنگی بسیار دلسوزانه  است

دبیر کانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر واحد کرج گفت: کانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر رسما از 25 اردیبهشت سال 95 توسط حنانه عمادین تاسیس و شروع به کار کرده است. این کانون حدود 5 عضو اصلی و حدود 100 عضو عادی دارد و در تلاشیم با برنامه هایی که در پیش رو داریم تعداد اعضای کانون را بیشتر کنیم.

حانیه جلالی دبیرکانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص اقداماتی در راستای فرهنگ و سلامت دانشجویان انجام گرفته گفت: از جمله کارهای کانون ما در سال جاری شرکت و ارائه غرفه در نمایشگاه "آفتاب مهر"در دانشگاه آزاد کرج بود و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شد و کانون ما سعی دارد همکاری خود را با موسسات و مراکز ترک اعتیاد از جمله موسسه آرام گستر که در غرفه آفتاب مهر با ما همکاری بسیار داشتند ادامه دهیم.

وی به مباحث دیگری که کانون برای ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر انجام می دهد اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی از خطرات و عواقب جبران ناپذیر مواد مخدر هدف اصلی کانون است و ما در تلاشیم تا با همکاری دیگر کانون در برنامه هایی مانند درختکاری و پاکسازی محیط زیست در راستای تحقق حراست از محیط زیست برنامه هایی داشته باشیم. همچنین در نظر داریم سمینارهایی با موضوع خانواده و اعتیاد در سال آینده برگزار کنیم.

دبیرکانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر در خصوص حمایت دانشگاه از این واحد افزود: همان طور که می دانید کانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر یک کانون اجتماعی و بسیار مهم در بین کانون های فرهنگی همه دانشگاه هاست. به هر صورت ما برای تحقق بخشیدن به آرمان های کانون نه تنها نیاز به حمایت معنوی بلکه نیاز مادی هم داریم. هر چند امسال واقعا حمایت های دانشگاه آزاد از کانون های فرهنگی بسیار دلسوزانه، قابل قبول و عالی بوده است، اما امیدوارم در سالهای آتی به این مهم بیشتر پرداخته شود تا شاید انگیزه دانشجویان برای ادامه کارهای فرهنگی بیش از پیش بشود.

جلسه کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با دکتر میرزا رئیس دانشگاه

جلالی با اشاره به استقبال دانشجویان از فعالیت های کانون اظهار داشت: با توجه به نوپا بودن کانون و توفیق نداشتن به اجرایی کردن برنامه های مد نظر هنوز با استقبال دانشجویان روبرو نشده است، ولی در همین راستا برنامه هایی داریم که قرار است اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این کانون حدود 5 عضو اصلی و حدود 100 عضو عادی دارد و در تلاشیم با برنامه هایی که در پیش رو داریم تعداد اعضای کانون را بیشتر کنیم.

دبیرکانون ترویج فرهنگ مبارزه با سیگار و مواد مخدر با اشاره به برنامه های سال آینده افزود:در سال آینده قصد داریم سمینارهای در حوزه اعتیاد و خانواده برگزار کنیم همچنین با بهزیستی، مراکز روانشناسی تعامل نزدیکی داریم و کلاس های آموزشی رایگان در باب اعتیاد در دانشگاه برای دانشجویان برگزار می کنیم .

وی تاکید کرد: هدف ما برداشتن گامی هر چند کوچک برای داشتن جامعه ای سالم و پویا است.

خبرنگار: مرضیه کنگرانی / منتشرکننده: زهره حاجیان

700/308

کد خبر: 741178

وب گردی

وب گردی