تسویه نهایی اولین اوراق گواهی سپرده بورسی

مبلغ اسمی و آخرین سود علی الحساب سه ماهه با موفقیت به دارندگان گواهی سپرده شرکت لیزینگ رایان سایپا "رایان512" پرداخت شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره ابزارهای نوین مالی، اوراق گواهی سپرده مدت­داره ویژه سرمایه ­گذاری خاص شرکت لیزینگ رایان سایپا در تاریخ 24/12/1392 از طریق شعب بانک صادرات ایران پذیره ­نویسی شده و معاملات ثانویه آن از تاریخ 25/06/1393 در تابلوی بدهی بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد. این اوراق به منظور تامین بخشی از منابع مالی لازم جهت مشارکت در خرید خودرو و فروش آن به صورت اجاره به شرط تملیک توسط شرکت لیزینگ رایان سایپا منتشر و در تاریخ 24 اسفند 1395 با موفقیت سررسید شد. ضامن اوراق فوق بانک صادرات ایران بوده و بازارگردانی این اوراق را شرکت تامین سرمایه سپهر بر عهده داشته­ است.

لازم به ذکر است تعداد کل اوراق منتشره، 000ر500 ورقه با نرخ سود سالانه 22 درصد و مواعد پرداخت سه ماه یک­بار بوده و در تاریخ ­های مشخص شده در اطلاعیه منتشره در سایت بورس به حساب دارندگان اوراق واریز شده ­است.

22 درصد از اوراق در اختیار افراد حقیقی ( 301 نفر) و 78 درصد از اوراق در اختیار افراد حقوقی( 39 نفر) بوده­ است. چنانچه سود قطعی دارندگان اوراق فوق بیش از سودهای علی­ الحساب پرداختی باشد، مابه ­التفاوت حاصل با رعایت مقررات مربوطه به دارندگان اوراق پرداخت خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 741183

وب گردی

وب گردی