تحصیل 80 درصد دانشجویان استان هرمزگان در دانشگاه آزاد اسلامی/ بهره برداری از 20 هزار متر مربع ساختمان نیمه کاره در سال گذشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: در بحث تحصیلات تکمیلی نیز استان روند رو به افزایشی داشته و بالغ بر 80درصد دانشجویان استان را شامل می شود به این ترتیب که از سیزده هزار دانشجو  10 هزار نفر آنها دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

مهدی باقری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام گزارشی از عملکرد یک سال گذشته واحد ها به ایسکانیوز گفت: سال گذشته در استان هرمزگان تعداد شرکت های دانش بنیان افزایش چشمگیری داشت به گونه ای که تعداد مراکز رشد از یک به 3 افزایش پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در بحث تحصیلات تکمیلی نیز استان روند رو به افزایشی داشته و بالغ بر 80درصد دانشجویان استان را شامل می شود به این ترتیب که از سیزده هزار دانشجو 10 هزار نفر آنها دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی ادامه داد: سهم ما در توسعه آموزش عالی استان نیز متناسب و شامل 45 درصد آموزش عالی کل استان است.بعلاوه تدوین اطلس گردشگری استان، برگزاری دوره های اخلاق حرفه ای،افتتاح مجموعه فرهنگی واحد بندرعباس، اختصاص اتاق کار به اساتید دانشگاه و بهره برداری از یادمان شهدا در واحد بندرعباس از مهمترین دستاوردهای فرهنگی سال گذشته در حوزه فرهنگی بود.

باقری تصریح کرد: در خصوص فعالیت های عمرانی در سال گذشته 20 هزار متر مربع ساختمان نیمه تمام را به مرحله بهره برداری رساندیم و 18 متر باقی مانده نیز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. بعلاوه در بحث کشت گلخانه در رودکان و حاجی آباد نهال ها کاشته شد که انشالله به بهره برداری خواهد رسید.

باقری در زمینه فعالیت های واحد در بخش های پژوهشی و زراعی واحد گفت: در بحث کشت گلخانه در رودکان و حاجی آباد نهال ها کاشته شد که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. همچنین در بخش پژوهشی و در سامانه همکار دانشگاه آزاد نیز حدود 90 میلیون تومان و در مدت زمان کوتاه نیزحدود 250 میلیون تومان برای واحد هرمزگان کسب درآمد داشته ایم.

وی در خصوص برنامه های مد نظر در سال جاری عنوان کرد:در سال آینده توسعه تحصیلات تکمیلی را با توجه به نیاز منطقه ادامه خواهیم داد و مدارس سما را نیز با توجه به مکان یابی های انجام گرفته تاسیس خواهیم کرد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

کد خبر: 741203

وب گردی

وب گردی