راه اندازی دبیرخانه اجرای تفاهم نامه دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش/ سهم موثر سازمان سما در امر تعلیم و تربیت

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همکاری سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی با آموزش و پرورش از راه اندازی دبیرخانه اجرای تفاهم نامه دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش خبر داد.

دکتر مرضیه کرد، معاون وزیر و رییس سازمان شوراهای آموزش و پرورش کشور در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره همکاری های سازمان سما با آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه یکی از اقدامات خوب دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد سازمان سما بوده، این سازمان با ایجاد مدارس در سطح کشور سهم خوب و موثری در امر تعلیم و تربیت داشته است.

او ادامه داد: حضور اینگونه مدارس در مناطق محروم به آموزش و پرورش کمک کرده تا بتوانیم در سراسر کشور خدمات آموزشی ارائه کند؛ اگر بتوانیم به صورت مشارکتی این بار را از روی دوش خانواده ها کم کنیم قطعا موثرتر خواهد بود.

کرد افزود: بخشی از ارائه خدمات آموزشی که سازمان سما ارائه می دهد به توان مالی خانواده ها برمی گردد و با تمایل خانواده ها خدمات را عرضه می کنند. کارهای بسیاری خوبی تاکنون در سازمان سما انجام شده و امیدواریم روز به روز از نظر کیفی رشد کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نوع همکاری های آموزش و پرورش با سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوعی که همیشه در جلسات مطرح می شود، استفاده از ظرفیت های فضا و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی که امیدواریم بتوانیم به صورت مشارکتی در مناطق محروم از این پتانسیل ها استفاده و خدمات آموزشی ارائه کنیم.

او به تفاهم نامه آموزش و پرورش با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: به زودی دبیرخانه ای برای اجرای محتوای مفاد این تفاهم نامه راه اندازی می شود تا بر روی اجرا نظارت داشته باشد تا بتوانیم برای کیفیت بخشی و توسعه عدالت آموزشی گام برداریم.

خبرنگار: مهرنوش زارعی هنزکی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

204/200

کد خبر: 741212

وب گردی

وب گردی