به همت اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی مراسم گرامیداشت شهدای دانشجوی آن دانشکده همزمان با شب شعر با حضور مدیر کل فرهنگی و اجتماعی واحد، رئیس ،معاون ، مسئولین ، همسران و فرزندان شهدای دفاع مقدس و جمعی از دانشجویان و کارکنان  برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز،در این مراسم دکتر سید وحید عقیلی رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی و مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان ضمن اشاره به وقایع جنگ تحمیلی بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی هم در نیروی هوایی مشغول کار و تدریس زبان انگلیسی به خلبانان بودم و هم بعد از ظهر در تهران تایمز مشغول فعالیت بودم و کار خبرنگاری و مترجمی انجام میدادم . به همین علت تمام اخبار جنگ در ذهن من باقی است .وی اظهار داشت کشتار ها و ویرانی هایی که برای این ملت بوجود آورده بودند ، قابل وصف نیست .دهشتناک ترین چیزی که در ذهن من است کشته شدن ١٣٠ دانش آموز دختر در مدرسه ی راهنمایی دخترانه ای در شهر ایلام بود که بر اثر موشک باران یکجا شهید شدند.

وی خاطر نشان ساخت : در جنگ تحمیلی تقریباً تمام ملل دنیا یکطرف و ایران هم یکطرف . هیچکس با ما در جنگ دوست نبود.همین همسایگان ما میلیارد میلیارد به صدام حسین کمک نظامی کردند.

عقیلی در خاتمه سخنان خود افزود : باید راه شهیدان را ادامه داد اگر ما الان اینجا بدون ترس و تهدیدی راحت نشسته ایم مرهون خون شهدایی هستیم که جان بر کف برای دفاع از ناموس و شرف و خاک کشورشان مردانه جنگیدند.

از دیگر برنامه های این مراسم گرامیداشت شاعره ی گرانقدر پروین اعتصامی و شرح زندگانی آن مرحومه و مصائبی که این بانو متحمل شد،دکلمه خوانی اقای داوود حسین زاده دانشجوی دکترای ارتباطات و فرزند شهید ، پخش کلیپ هایی از تصاویر شهدا، سخنان ویژه رهبر معظم انقلاب و غبار روبی مزار شهدای دفاع مقدس ، تجلیل از همسران و فرزندان شهدای دفاع مقدس با اهدای هدایا به صورت نمادین به سه تن از فرزندان شهید حاضر در جلسه بود . انتهای پیام/

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741222

وب گردی

وب گردی