برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو

پس از استعفای دکتر ناصر مسعودی  از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو ، دکتر رحیم وکیل زاده رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سرپرستی این واحد را بر عهده گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو در حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر رحیم وکیل زاده رئیس محترم دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از زحمات دکتر ناصر مسعودی ، رئیس پیشین این واحد در طول دوران ریاست خود بر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو تقدیر کرد.

او در بخشی از صحبت‌های خود گفت : این واحد دانشگاهی در حال رشد است و از تغییرات مدیریتی در آن نباید نگران بود چرا که در حال حاضر دانشگاه بر محور برنامه حرکت می‌کند و تغییر افراد تاثیری در تغییر برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه ندارد هرچند امیدوار بودیم آقای دکتر مسعودی همواره سکاندار این واحد می بودند ولی متاسفانه بدلیل مشکلات شخصی دیگر برای ایشان مقدور نبود به همین دلیل نیز استعفای ایشان علا رغم میل باطنی رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ، جناب آقای دکتر سید جواد انگجی پذیرفته شد.

دکتر مسعودی نیز در این جلسه با برشمردن ویژگی های مجموعه دانشگاه آزاد اسکو ،مهمترین سرمایه دانشگاه را منابع انسانی آن دانست و در ادامه گفت: نیت ما توسعه علمی دانشگاه با رفع موانع موجود بود که الحمدا... این مهم با همکاری کلیه کارکنان و اساتید ما تا حدود زیادی به سرانجام رسید.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد اسکو به جناب آقای دکتر ناصر مسعودی اهدا شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741392

وب گردی

وب گردی