KGI فروش پایینی برای گلکسی اس 8 در مقایسه با گلکسی اس 7 سامسونگ پیش بینی کرد

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته‌شده‌ی KGI در گزارش جدید خود به بررسی گلکسی اس ۸ سامسونگ و شایعات مرتبط با آن پرداخته است.

به گزارش ایسکانیوز، مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI، در گزارش جدید خود برای سهامداران این موسسه به بررسی گلکسی اس ۸، پرچم‌دار جدید سامسونگ پرداخته که قرار است در هفته‌های آینده رونمایی و راهی بازار شود. کو به‌عنوان تحلیل‌گری شناخته‌ می‌شود که اغلب در مورد اپل و محصولات این کمپانی به گمانه‌زنی می‌پردازد، حال آنکه این بار وی گزارشی در مورد گلکسی اس ۸ منتشر کرده که به بررسی جزئیاتی در مورد محصول سامسونگ پرداخته است.

کو همچون سایر تحلیل‌گران بازار، پیش‌بینی کرده است که گلکسی اس ۸ در دو نسخه راهی بازار خواهد شد که شامل نسخه‌ی ۵.۸ و ۶.۲ اینچی به همراه باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این دو نسخه به ترتیب گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نام خواهند داشت. هر دو نسخه‌ی گلکسی اس از نمایشگر OLED با رزولوشن +WQHD یا ۲۹۶۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برند. کو پیش‌بینی کرده است که نسبت عرضه‌ی گلکسی اس ۸ به برادر بزرگ‌ترش ۶ به ۴ خواهد بود.

کو همچنین به این نکته اشاره کرده است که نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ گلکسی اس ۸ در کشور‌های آمریکا، ژاپن و چین راهی بازار می‌شود، حال آنکه مدل‌های عرضه‌شده در آسیا و اروپا به تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵۵ این کمپانی کره‌ای مجهز می‌شوند.

گلکسی اس ۸ از نظر حافظه‌ی رم نیز نسخه‌های متفاوتی خواهد داشت؛ به‌طوری‌که نسخه‌ی عرضه‌شده در کره و چین از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه‌های عرضه‌شده برای سایر کشورها دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی خواهند بود.

کو ضمنا به این نکته اشاره کرده است که هر دو نسخه‌ی گلکسی اس ۸ از وجود نمایشگری بهره خواهند برد که بخش بزرگی از صفحه را پوشش می‌دهد. پوشش نمایشگر نیز از شیشه 3D خواهد بود. سنسورهای موجود در حاشیه‌ی بالای گوشی شامل سنسور نزدیکی سنج، سنسور تشخیص نور، سنسور عنبیه‌سنج و دوربین جلو هستند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کو، گلکسی اس ۸ در هفت‌ رنگ طلایی، نقره‌ای، مشکی براق، مشکی مات، آبی، ارغوانی و صورتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کو پیش‌بینی کرده است که چهار ماژول در پشت گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که شامل سنسور اثر انگشت، فلاش دوربین، سنسور سنجش ضربان قلب و همچنین دوربین خواهد بود.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، دوربین سلفی دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به گفته‌ی کو، این گوشی هوشمند از حالت پی‌سی نیز بهره می‌برد و در زمان قرار گرفتن روی یک داک خاص و اتصال از طریق درگاه USB-C، می‌تواند در حالت پی‌سی فعالیت کند.

برخلاف گزارش‌های پیشین، کو معتقد است که گلکسی اس ۸ در همان روز تعیین‌شده (۲۱ آوریل) راهی بازار می‌شود و قرار نیست عرضه گلکسی اس ۸ با یک هفته تأخیر همراه شود. کو پیش‌بینی کرده است که ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد که کمتر از ۵۲ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/منتشرکننده: آخوندی

کد خبر: 741421

وب گردی

وب گردی