ارائه تقویم ورزشی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سال 96

دادگان گفت: از مجموع 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گروه بانوان و آقایان، 11 تیم موفق به کسب مقام اول، 4تیم عنوان نایب قهرمانی و 2 تیم مقام سوم را کسب کرده اند و تنها یک تیم در لیگ حرفه ای مقامی کسب نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ دادگان معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آخرین نتایج تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در فصل 96-95را اعلام کرد.


دادگان گفت: از مجموع 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در گروه بانوان و آقایان، 11 تیم موفق به کسب مقام اول، 4تیم عنوان نایب قهرمانی و 2 تیم مقام سوم را کسب کرده اند. و در بسکتبال و تنیس روی میز مسابقات همچنان ادامه دارد.


معاون ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به مقایسه نتایج تیم های دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال اخیر پرداخت و گفت: در سال 93-92 از مجموع 17 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، 6 تیم مقام اول و 4 تیم نایب قهرمان شدند، در سال 94-93 از مجموع 20تیم 11 تیم عنوان مقام قهرمانی و 5 تیم نایب قهرمان شدند.


وی افزود: با حمایت مدیریت دانشگاه از فعالیت های ورزشی در سال جاری از مجموع 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، 11 تیم عنوان قهرمانی و 4تیم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده اند.


دادگان با اشاره به تقویم فعالیت های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 گفت: این مسابقات از آخر فرودین ماه سال آینده آغاز شده و مسابقات درون واحدی و استانی براساس آنها برگزار می شود.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:

402

کد خبر: 741447

وب گردی

وب گردی