محسن حموله رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسن حموله به عنوان رییس دبیرخانه شورای نظارت بر ساخت، طراحی، واردات و توزیع اسباب‌بازی منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند حموله اشاره و اظهار امیدواری کرده است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و با مشارکت و همکاری نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در انجام امور محوله اهتمام ورزد.

حموله مسئولیت‌های مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و امور استان‌های کانون و مسوولیت دبیرخانه دایمی هفته‌ی ‌ملی کودک را در سابقه مدیریتی خود دارد.

اساس‌نامه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در تاریخ 16 تیر 1377 به تصویب نهایی شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید وبه منظور اجرایی شدن به مدیرعامل وقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابلاغ شد.

بر همین اساس پس از انتخاب و معرفی اعضای شورا از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو، اولین نشست در تاریخ 29 خرداد 1378 برگزار و دبیرخانه این شورا به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

شوراى انقلاب فرهنگى، ریاست دبیرخانه شوراى نظارت بر اسباب‌بازی را براى ثبت طرح، صدور مجوز صادرات و واردات، و تبلیغات بازرگانى اسباب‌بازى را به کانون سپرده است که نمایندگانى از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهاى اقتصادى، فرهنگى و هنرى در آن عضویت دارند.

گفتنی است پیش از این محمدحسین فرجو مسوولیت این دبیرخانه را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده داشت.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 741448

وب گردی

وب گردی