"پیاده آمده ایم"، برنامه ای برای  آرامش و گفت و گو در خانواده

مجری برنامه "پیاده آمده ایم" گفت: نقطه عطف برنامه پیاده آمده ایم زمان پخش در شب های جمعه ساعت است، زیرا ما به دنبال آرامش، محبت و گفتگو در خانواده هستیم تا بتوانیم از انرژی مثبت امام حسین (ع) که این برنامه در جوار حرمشان اجرا می شود الهام بگیریم و خانواده ها با دیدار حرم به آن آرامش برسند.

مهدی حاجی محمدی مجری برنامه "پیاده آمده ایم" در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: لفظ پیاده آمده ایم به معنای همه مردم ایران است که با پای دل به زیارت امام حسین می آیند و همه کسانی که مخاطب برنامه "پیاده آمده ایم" هستند در نقش های مختلف جامعه هستند و من به نمایندگی از مخاطبین، برنامه را اجرا می کنم و تلاش می کنم که این اتفاق در برنامه رخ دهد تا به عنوان یک مخاطب عمومی تلاش کنم مطالب کارشناسی به صورت عام تری به خانواده ها منتقل شوند.

وی افزود: ایده برنامه متعلق به سازمان اوج و دست اندرکاران فصل اول برنامه است البته نظرات کارشناسان، زائری، مرادی و سایر عزیزان در این میان حائز اهمیت بود و دست اندرکاران برنامه به یک جمع بندی رسیده اند که در خصوص محبت در خانواده بایستی صحبت شود. نقطه عطف برنامه اینجاست که باید شب های جمعه ساعت 24 پخش شود زیرا ما به دنبال یک آرامش برای خانواده ها هستیم چرا که در زمانه ای قرار داریم که تاکنون در تاریخ بشریت تا این اندازه موضوع خانواده آنقدر مورد تهدید قرار نگرفته بود.

حاجی محمدی تصریح کرد: در این برنامه به دنبال ادبیات آرامش، محبت و گفتگو در خانواده هستیم تا بتوانیم از انرژی مثبت امام حسین (ع) که این برنامه در جوار حرمشان اجرا می شود؛ الهام بگیریم و خانواده ها با دیدار حرم به آرامش برسند و این انتخاب با پخش چنین برنامه ای اتفاق افتاده است و استقبال زیادی از برنامه شکل گرفته و در این چند برنامه بیش از هزار پیامک به برنامه رسیده است به طوری که مخاطبان در برنامه آخر، بالای هفت هزار پیامک ارسال کردند و نشان دهنده توجه مخاطبان به این برنامه است.

مجری برنامه "پیاده آمده ایم" در مورد زمان شروع برنامه اظهار کرد: قرار است این هفته برنامه ششم را به روی آنتن ببریم که از 30 بهمن ماه پخش شده است و هر هفته شب های جمعه، روی آنتن می رود. 5 برنامه با حضور حجت الاسلام زائری روی آنتن رفت و از فردا شب به مدت پنج برنامه در خدمت شهاب مرادی هستیم و بعد از شهاب مرادی قرار است در خدمت علی سرلک باشیم.

این مجری اظهار کرد: فصل اول برنامه "پیاده آمده ایم" در شبهای اربعین حسینی به صورت زنده از کربلا پخش می شد و شهاب مرادی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور داشت که مورد توجه مردم قرار گرفت. در این راستا، دست اندرکاران برنامه تلاش کردند فصل دوم این برنامه را تولید کنند.

وی افزود: کارشناسانی که برای این برنامه دعوت شده بودند؛ حجت الاسلام زائری، حجت الاسلام علی سرلک و شهاب مرادی بودند و قرار شد فصل دوم این برنامه، با رویکرد جدیدی در شهر کربلا تهیه شود و هر هفته شب های جمعه ساعت 24 با موضوع خانواده از شبکه یک سیما پخش شود.

حاجی محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه دوستان بنا داشتند یک اجرای متفاوتی برای برنامه تدارک ببیند؛ قالب متفاوتی برای برنامه ها در نظر گرفتیم و سعی کردیم این برنامه در قالب اجتماعی باشد. لذا بنده برای اجرای برنامه، عضو این کاروان شدم و بناست به نمایندگی از همه اقشار جامعه، برنامه"پیاده آمده ایم" را تهیه و تدوین کنیم.

مجری برنامه "پیاده آمده ایم" ابراز کرد: با اینکه فضا و مکان اجرای برنامه مذهبی است و در کنار حرم امام حسین (ع) برنامه اجرا می شود؛ کاملا رویکرد برنامه اجتماعی است و دلیل انتخاب من به عنوان مجری برنامه، کاراکتر اجتماعی من بوده و این برنامه شامل بخش های مختلفی با رویکرد اجتماعی و خانوادگی است و تلاش برنامه "پیاده آمده ایم" این است که یک تجربه زیارت خانوادگی دسته جمعی برای مخاطبان ایجاد کند که در کنار این زیارتگاه با اعضای خانواده، به طور پی در پی در برنامه تاکید می شود به آن آرامش و نقطه محبت در خانواده برسیم.

حاجی محمدی خاطرنشان کرد: برنامه "پیاده آمده ایم" بعد از عید نیز ادامه دارد و به امید خدا فصل دومش قرار است در دوازده قسمت هر هفته شب های جمعه به صورت زنده از شبکه یک پخش شود و تا سیزده و چهارده اردیبهشت ماه به روی آنتن خواهد رفت.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 741452

وب گردی

وب گردی